Vurdering af min musik?
Fra : Michel

Dato : 28-07-09 19:05

Hej,

Jeg har i mange år spillet først orgel (som barn) og siden keyboard. Jeg har
også lært noder, men glemt dem igen, da jeg har absolut gehør og fået den
gave, at jeg kan spille en melodi lige ud af hovedet. Men teknisk er jeg ret
dårlig!

Men det er blevet til mange melodier, hvoraf kun en håndfuld er bevaret, for
resten er forlængst røget i den store papirkurv. Da jeg godt kan lide at
udfordre mig selv inden for forskellige genrer, så er én af de "overlevende"
inspireret af den bayersk folkemusik, mens en anden er det af den keltiske
musik. Og de fleste andre er stille ballader.

Men den I gerne må komme med jeres uforbeholdne mening om er denne:

http://www.dkradio.dk/musik/LunaDeMadrid.mp3

Og jeg vil gerne understrege, at når der kommer kommentarer om, at jeg nok
hellere skulle købe et lærred, noget maling og en pensel og forsøge mig med
en anden interesse, så går jeg ikke grædende i seng. Jeg har selv bedt om
jeres mening

Mange hilsner
Michel