Hvem er det her?
Fra : Pipeline

Dato : 28-07-09 12:27

Jeg fik tilsendt dette lydklip fra en ven, han vil gerne finde ud af
hvem det er. Klippet er ikke længere.
Nogen der kan hjælpe?

http://www.odeu.dk/New_Sound.mp3

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-07-09 19:32

"Pipeline" <ng4FJERNDETTE@OGDETTEodeu.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg fik tilsendt dette lydklip fra en ven, han vil gerne finde ud af hvem
> det er. Klippet er ikke længere.
> Nogen der kan hjælpe?

Ja, det kan jeg.

Det er en barbermaskine som ikke er sat til den rigtige spænding. Den er
sansynligvis købt i England.'
Du skal have fat i en omformer hvis den skal bruges i Danmark

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 28-07-09 21:10

Hej Åge

> Det er en barbermaskine som ikke er sat til den rigtige spænding. Den
> er sansynligvis købt i England.'
> Du skal have fat i en omformer hvis den skal bruges i Danmark

Og som sædvanlig udtaler du dig om noget du intet aner om.

--
Mvh Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-07-09 21:12

Max skrev:

>Og som sædvanlig udtaler du dig om noget du intet aner om.

Han tester bare tastaturet.

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-07-09 22:19

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Han tester bare tastaturet.

Nej, barbermaskinen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-07-09 22:21

> Og som sædvanlig udtaler du dig om noget du intet aner om.

Antyder du at jeg intet ved om barbermaskiner ?

Fra : Max

Dato : 29-07-09 07:02

Hej Åge

> Antyder du at jeg intet ved om barbermaskiner ?

Jeg antyder ikke noget, jag konstatere at du udtaler
dig om noget du ikke ved noget om.

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-09 07:54

> Jeg antyder ikke noget, jag konstatere at du udtaler
> dig om noget du ikke ved noget om.

Jajaj jaaa. I hvor er du skæg.

Hilsen Åge

Fra : mr

Dato : 29-07-09 09:20

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sansynligvis købt i England.'
> Du skal have fat i en omformer hvis den skal bruges i Danmark

england har .... hmm..... 240 volt pr fase?
mon det vil kræve en omformer... næææhhh.
..
ved ikke hvem der står for musikken btw. Men det er da noget bedre end det
meste af det musik der linkes til her i gruppen.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-09 10:01

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> ved ikke hvem der står for musikken btw. Men det er da noget bedre end det
> meste af det musik der linkes til her i gruppen.

Var det musik? - Var barbermaskinen musik ?
ups

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-09 10:12