Kim og Hallo giver gratis øl tirsdag kl. 1~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-09 08:54

Så lige dette fra KIM OG HALLØJSA DA

Kim & Hallo Kim & Hallo glæder sigt til at møde alle fans og andre der har
lyst til uformel hyggestund ved Vildsund markedet. Onsdag kl. 15.00 på
Vilsund Campingplads. Vi gir' en øl eller en sodavand Ses..! PS: Et
kamerahold fra DR2 vil følge os under dagene i Vilsund. Vi håber at se Jer
allesammen!!!!!!!!

Hilsen Åge

Fra : Kim Larsen Kim Larse~

Dato : 31-07-09 08:53

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 15.00 på Vilsund Campingplads. Vi gir' en øl eller en sodavand Ses..!
> PS: Et kamerahold fra DR2 vil følge os under dagene i Vilsund. Vi

Er de virkelig nød til at bestikke folk til at komme og høre på deres
dansktop-lort !? Hvor ynkeligt...

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-09 09:53

> "Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

En enkelt kasse burde kunne gøre det....

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 200.-

Fra : Jensen

Dato : 31-07-09 15:46

On Fri, 31 Jul 2009 10:53:28 +0200, "Trekroner" <xx> wrote:

>En enkelt kasse burde kunne gøre det....

Jeg ville have sagt 'six-pack', men i princippet er vi enige...

--
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-09 16:36

Jensen wrote:

> Jeg ville have sagt 'six-pack', men i princippet er vi enige...

Det vil måske virke lidt nærrigt kun at komme med en six-pack.

Fra : Jensen

Dato : 31-07-09 17:36

On Fri, 31 Jul 2009 17:35:32 +0200, "Trekroner" <xx> wrote:

>Det vil måske virke lidt nærrigt kun at komme med en six-pack.

Hvis det kun er til fansene, så er det jo 2 øl til hver...

--
Thomas