Aj aj aj Die Flippers - kling kling kling ~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-07-09 10:33

FLIPPERS 40 ÅRS JUBILÆUM ----- kling kling kling kling

Ja de slagerorkestre holder længe. Nu har de netop lavet en ørehænger af
dimensioner, af en takke-sang (ikke Mike Tyson) i forbindelse med deres
jubilæum. Den er blandt deres bedste sange. Og den drøner rundt i hovedet på
en. Nu har vi set og hørt den i adskillige af de store show fra Prøjserland.
Det er godt nok en af dem kan kan melodien på med det samme. Den kunst er de
saft suseme suveræne i.
Men den her der kører rundt i hovedet på en konstant, så man næsten ikke
kan falde i søvn om aftenen. Det siger hele tiden "Wir sagen dankeshøn - 40
jahre Die Flioppers" om og om igen. Støn.

Ikke nok med det. I et hitmedley indgår en anden extrem ørehængende sang som
hedder "Ay ay ay Her Kapitæn". Den er af samme type og den kører sgu lige så
meget rundt i hovedet med det der "kling kling kling kling", når han slå på
skibsklokken. Det lyder tæske-godt det der "kling kling kling kling".

De to sange er toppen af FLIPPERS. "Ay ay ay - jeg har lagt dem her med
links - kling kling kling kling". Så vi siger "Dankeshøn- kling kling kling
kling kling".

Har i samme "problem" med disse to sange ?

WIR SAGEN DANKESHØN 40 JAHRE DIE FLIPPERS (Til et kæmpemæssigt
tv-open-air-slagershow)
http://www.youtube.com/watch?v=yJkmER7Dgp4&feature=related

AY AY AY HER KAPITËN (kling kling kling kling kling)
http://www.youtube.com/watch?v=2RVAZD5y2Ew

Hilsen kling kling kling kling

vrøvl.... dankeshøn fra Åge
nej hilsen Åge

kling kling kling kling

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-07-09 10:42

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> FLIPPERS 40 ÅRS JUBILÆUM ----- kling kling kling kling

Her er lige noget chokolade, som vi kan fejre FLIPPERS med'

http://www.youtube.com/watch?v=kQwOv92v708

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-07-09 10:47

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Her er lige

Nu så nogen nok, at der på et tidspunkt stod at man skulle huske at se
FERNSEHGARTEN øverst på skærmen.

Lad os da lige nupse noget "kling kling kling kling" fra Fernsehgarten. Der
sang de nemlig også "Ay ay ay Herr kapit¨n

http://www.youtube.com/watch?v=hgGa5Ch6zM4

Hilsen Åge

Fra : mr

Dato : 21-07-09 20:01

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Lad os da lige nupse noget "kling kling kling kling" fra Fernsehgarten.
> Der sang de nemlig også "Ay ay ay Herr kapit¨n

Ååååwæææææ - du debatterer med dig sææl. Får det dig til at tænke på at dine
helte måske er andre ret ligegyldige?

Fra : mr

Dato : 22-07-09 18:16

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ååååwæææææ - du debatterer med dig sææl. Får det dig til at tænke på at
> dine helte måske er andre ret ligegyldige?
nej?

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-09 18:48

> nej?

Du kan da ikke råwe åwe op, når der er Vilsund kræmmermarked. Han sidder
sikkert op ad en traktor, og prøver at finde tilbage til ølteltet, efter at
have forkøbt sig i dansktop-kasettebånd og lunkne kræmmerbajere.

:)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-09 20:32

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan da ikke råwe åwe op, når der er Vilsund kræmmermarked. Han sidder
> sikkert op ad en traktor, og prøver at finde tilbage til ølteltet, efter
> at have forkøbt sig i dansktop-kasettebånd og lunkne kræmmerbajere.

Så er der da vist kontakt. s
Svinå og Mrrrrrrrrrrrr. Narhovede har fundet narhovede. Lykke til

tihi

Hilsen Åge

Fra : mr

Dato : 22-07-09 22:27

> [...]
>

> Så er der da vist kontakt. s
> Svinå og Mrrrrrrrrrrrr. Narhovede har fundet narhovede. Lykke til

du har fundet en slagerkæreste på hestemarkedet i villersundt Åwe?
teløkke da

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-09 22:29

> du har fundet en slagerkæreste på hestemarkedet i villersundt Åwe?
> teløkke da

En lokal hoppe?

Fra : Jensen

Dato : 23-07-09 08:09

On Wed, 22 Jul 2009 23:29:24 +0200, "Alex Linaa" <www.havelaager.dk> wrote:

>"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

>En lokal hoppe?

Så meget format er der næppe over Åwæh, næh en hamster, en rulle gaffa-tape
og en stor dunk swarfega, så er Åwæh klar til weekenden.

--
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-09 22:14

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> have forkøbt sig i dansktop-kasettebånd og lunkne kræmmerbajere.

Ja sammen med en masse bønderkarle med fedtet hentehår, ditto kasketter og
hængerøv i bukserne

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-09 22:59

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Ja sammen med en masse bønderkarle med fedtet hentehår, ditto kasketter og
> hængerøv i bukserne

En masse hængerøve til Vildsund-festlighederne 2008
http://www.kim-og-hallo.dk/Tourfotos/2008/Vilsund/Vilsund_2008.htm
http://www.kim-og-hallo.dk/Tourfotos/2008/Vilsund/Vilsund_2008-2.htm
http://kandis.dk/index2.php?item=22&newsid=3131

15 minutters reportage fra Vildsund-festlighederne (Tv2 Midt Vest)
Der fortælles af både unge og gamle synes det er wældigt med Kandis. 2
teenage-piger fortæller aty deres musik er god. Om de har
Kruttemands-hængerøv så jeg ikke lige.

www.tv2regionerne.dk/reg2005/?id=300405&r=6

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-07-09 03:36

On 22 Jul., 23:58, Åge Halldorsson <a...@post.tele.dk> wrote:
> ://kandis.dk/index2.php?item=22&newsid=3131

Der er beviset for hvad næseringsmusik er, næstnederst til højre.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-07-09 12:35

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen
On 22 Jul., 23:58, Åge Halldorsson <a...@post.tele.dk> wrote:
> ://kandis.dk/index2.php?item=22&newsid=3131

Der er beviset for hvad næseringsmusik er, næstnederst til højre.

Hehe. Men det skal man ikke lade sig snyde (hehe "snyde" næse - HA - nej
glem det) af.

Det jeg ville sige var at det skal man ikke lade sig .......snyde af. Det
har intet med næseringsmusik eller dunk-dunk-musik at gøre. Det må være folk
(dyr) som er gået forkert. '

Hilsen Åge

Fra : Ralph

Dato : 23-07-09 14:42

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Satans osse man droppede konservatoriet, man får jo næsten lyst til at
begynde så man om 10 15 år kan spille "Een elefant kom marcherende" for en
masse kloge mennesker i et fint telt.

--
Ralph