Nu kan man købe Schlager Fadøl
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-07-09 15:10

SCHLAGER FADØL

Schlager 5,4%

Mørk lagerøl

Schlager Lager er det mørke sidestykke til Stevie Ray. Vores anden
undergærede øl er mørkere end Stevie Ray, og brygget efter tyske lager
traditioner. Saaz humlen, som er mest kendt fra tjekkiske pilsnere, sammen
med over 80% af den tyske Münchner malt gør Schlager Lager til en aromatisk,
lettere maltet øl med det klassiske friske præg fra Saaz humlen.

Læs mere her:

http://www.brewpub.dk/index.php?id=fadoel

Hilsen Åge

Fra : Martin Bak

Dato : 19-07-09 15:23

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> SCHLAGER FADØL

Forkert gruppe.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-07-09 15:25

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Forkert gruppe.

......50% korrtekt gruppe, hehe

Hvorfor ikke nupse en "Wild Schlager Beer"?
http://www.mixthedrinks.com/drinks/8455/Wild-Schlager-Beer.html

http://www.freecarshow.com/make_product_pages/SCHLAGER.htm

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-07-09 15:27

Åge Halldorsson skrev:

>SCHLAGER FADØL

fadøl med dårlig smag

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-07-09 15:56

Hvad har det med musik at gøre?

Poster du så reklamer for rockwool i næste uge, fordi order rock indgår
i navnet? eller popcorn?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-07-09 16:29

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i meddelelsen
> Hvad har det med musik at gøre?
>
> Poster du så reklamer for rockwool i næste uge, fordi order rock indgår i
> navnet? eller popcorn?

Rock Woll - hehe

Det var bare fordi det gav associationer til oktoberfesten i Munchen.

Altså folk der siger noget i retning af:
"Guten godaw - ich will gerne haben eine schlager been til den gute schlager
musik. Heben see nogle guten nugle at vælgen imellem.

eller noget i den retning

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-07-09 16:38

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-09 20:36

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i en meddelelse
> Hvad har det med musik at gøre?

Intet, hverken schlager eller øl

> Poster du så reklamer for rockwool i næste uge, fordi order rock indgår i
> navnet? eller popcorn?

LAäd nu være med at give ham gode ideer, han støjer sgu nok som det er med
sine egene tåbeligheder.

Fra : Martin Bak

Dato : 19-07-09 20:55

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i en meddelelse
> "Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i en meddelelse
>
> Intet, hverken schlager eller øl

> LAäd nu være med at give ham gode ideer, han støjer sgu nok som det er med
> sine egene tåbeligheder.

Nu har jeg filtreret ham her i eftermiddag. Mest fordi han også er begyndt
at larme i en række andre grupper jeg plejer at bruge. Støjen er dæmpet
noget, men ekkoerne er betydelige. Jeg håber det aftager med tiden.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-09 01:48

> Nu har jeg filtreret ham her i eftermiddag. Mest fordi han også er begyndt
> at larme i en række andre grupper jeg plejer at bruge. Støjen er dæmpet
> noget, men ekkoerne er betydelige. Jeg håber det aftager med tiden.

Don't count on it.
Når Åge har en af sine maniske perioder, bliver der spammet i stor stil og
der er desværre mange, der stadig svarer ham.
Gør som jeg...lad være med at svare ham...det har jeg overholdt et års tid
nu

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-07-09 09:13

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

det har jeg overholdt et års tid
> nu

hehe. Nu går den da vist på Krutte-mageren igen

Fra : Henrik Laursen

Dato : 20-07-09 14:23

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote in

> [...]
> stil og der er desværre mange, der stadig svarer ham.
> Gør som jeg...lad være med at svare ham...det har jeg overholdt et års

Må også indrømme at nu er det begyndt at tage lidt for meget overhånd
med de tonsvis af postninger fra ham i alle de grupper.

--
Henrik Laursen

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-09 14:43

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i en meddelelse

> Må også indrømme at nu er det begyndt at tage lidt for meget overhånd
> med de tonsvis af postninger fra ham i alle de grupper.
>
> --
> Henrik Laursen

Ikke noget nyt...det sker et antal gange om året. Lidt ligesom en
kvartalsdranker

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-07-09 16:56

> Ikke noget nyt...det sker et antal gange om året. Lidt ligesom en
> kvartalsdranker

Men hvem er ham der Henrik Larsen egentlig ? - Vi har ikke hørt så meget fra
ham før nu hvor han er begyndt at spamme gruppen ?

Fra : Hauge

Dato : 20-07-09 16:58

Allan Krautwald wrote:
> Lidt ligesom en
> kvartalsdranker

Måske noget du kender meget til? ;)

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-09 20:13

> Måske noget du kender meget til? ;)
>
> Mvh Hauge

Næeh drikker mere jævnt

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-07-09 20:19

> Næeh drikker mere jævnt

Det regnede vi også med. Han går i en jævn rus dagligt.

'haha

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-07-09 20:18

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Måske noget du kender meget til? ;)

Vi kan da læse på hans indlæg at han er dagligdranker.
Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-07-09 16:54

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen

> Må også indrømme at nu er det begyndt at tage lidt for meget overhånd
> med de tonsvis af postninger fra ham i alle de grupper.

Og den går på Krutte hver gang. Det er også liiiiige ved at tage over-hånd

Fra : Hauge

Dato : 20-07-09 16:57

Henrik Laursen wrote:
> Må også indrømme at nu er det begyndt at tage lidt for meget overhånd
> med de tonsvis af postninger fra ham i alle de grupper.

Hvis det var om et emne der interesserede dig, så betød det intet. Jeg synes
det er værre når folk citerer *alt* det de alligevel ikke svarer på, det kan
Åge da trods alt finde ud af.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-07-09 17:03

> [...]

> Hvis det var om et emne der interesserede dig, så betød det intet. Jeg
> synes det er værre når folk citerer *alt* det de alligevel ikke svarer på,

Ja, ham Henrik Laursen virker lidt underlig. Kan han mon være i familie med
vores kendte Krutte-mager ?

Hver gang han ser noget han ikke kan lide, så går den jo på ham. Jeg tror
ikke han bruger hjælpemidler. Hehe

Fra : Hauge

Dato : 20-07-09 17:04

Åge Halldorsson wrote:
> Hver gang han ser noget han ikke kan lide, så går den jo på ham. Jeg
> tror ikke han bruger hjælpemidler. Hehe

Du omtaler tit det med at "går den jo på ham", er det noget du har stor
erfaring med, når du læser her i grupperne?
Jeg synes personligt ikke der er meget at "komme efter" her.. Øhm.. Hehe..

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-07-09 17:11

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Du omtaler tit det med at "går den jo på ham", er det noget du har stor
> erfaring med, når du læser her i grupperne?

Ikke andet end at den jævnligt går på Krutte-manden

> Jeg synes personligt ikke der er meget at "komme efter" her.. Øhm.. Hehe..

Nejjj, detttt..... Hahahaa

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 20-07-09 17:13

Åge Halldorsson wrote:
> Ikke andet end at den jævnligt går på Krutte-manden

Blir' sgu helt bange for om at der noget du holder meget øje med?!..
Er dig og Krutte sådan lidt skabs-hygge-venner?

Hmm, gå væk film.. Væk med sig.. VÆÆÆK for fanden..

> Nejjj, detttt..... Hahahaa

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-07-09 17:44

> Hmm, gå væk film.. Væk med sig.. VÆÆÆK for fanden..

Yrdhk... NEJ NEJ NEJ
Krutte-maniamanden klarer ved at læse et stykke i nyhedsgrupperne.
gnæk-gnæk

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-09 20:15

> Blir' sgu helt bange for om at der noget du holder meget øje med?!..
> Er dig og Krutte sådan lidt skabs-hygge-venner?

Er da glad for at den er i stand til det

Fra : Hauge

Dato : 20-07-09 20:20

Allan Krautwald wrote:
> Er da glad for at den er i stand til det

Åge'n?

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-07-09 20:23

> Åge'n?
>
> Mvh Hauge

Der er ingen hovede eller hale på Krutte-mageren skriver.

Han går i en jævn rus. Som han selv siger.

Gnæk

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 20-07-09 20:27

Åge Halldorsson wrote:
> Han går i en jævn rus.

Er vel også bedre, end at gå i en konstant ujævn rus, som dig selv

Skal vi snart have den fadøl?

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-09 21:50