Getting old...bluessang
Fra : ___P.Sir

Dato : 18-07-09 18:18

Søger en blues sang, jeg engang havde på pc`en - men den er væk nu,
desværre. Kan naturligvis ikke huske hvem det var, andet end absolut en
bluessanger/gruppe, og lige denne sang var sådan lidt selvironisk, hvor han
fortalte om de ting, han ikke ligesom kunne mere - I´m getting old...det var
temaet, som kom igen flere gange.
Nogen der lige kender denne?
preben

Fra : Martin Bak

Dato : 18-07-09 18:21

"___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> han fortalte om de ting, han ikke ligesom kunne mere - I´m getting
> old...det var temaet, som kom igen flere gange.

Jeg kom til at tænke på "heart of gold", men det er nok ikke den...

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : ___P.Sir

Dato : 18-07-09 21:34

> "___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Jeg kom til at tænke på "heart of gold", men det er nok ikke den...

Nej, det er jo heller ikke blues - hvis det er Neil Youngs, du tænker på.
preben

Fra : ___P.Sir

Dato : 19-07-09 09:42

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er jo heller ikke blues - hvis det er Neil Youngs, du tænker på.
> preben

Jeg fandt den: Morgan Davis: "Gettin´ old".