"Bamses Venner" flyver hen over Fur
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-09 08:25

I en af "Bamse-manden"s sange, som vist er 1-2 år gammel, synges der noget
med at flyve hen over øen Fur.

Nogen der ved hvad det er for en sang?

Hilsen Åge

Fra : Jensen

Dato : 18-07-09 08:58

On Sat, 18 Jul 2009 09:25:10 +0200, Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk>
wrote:

>I en af "Bamse-manden"s sange, som vist er 1-2 år gammel, synges der noget
>med at flyve hen over øen Fur.
>
>Nogen der ved hvad det er for en sang?

Næh, men de har lavet et nummer der hedder 'Åge'...

--
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-09 09:08

"Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Næh, men de har lavet et nummer der hedder 'Åge'...
>
> --
> Thomas

Også dem. Vel ikke den samme som Diskofils?

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-09 09:26

"Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Næh, men de har lavet et nummer der hedder 'Åge'...

Er det ikke U2 der har lavet den første? Et svar på "How to dismantle an
atomic bomb", der hedder "Where to safely test our cluster bombs"

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-07-09 09:29

Alex Linaa skrev:

>Er det ikke U2 der har lavet den første? Et svar på "How to dismantle an
>atomic bomb", der hedder "Where to safely test our cluster bombs"

Det går ikke at bombe derovre, jeg har brug for kattegrus.

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-09 09:51

> Det går ikke at bombe derovre, jeg har brug for kattegrus.

Bliver det ikke bare lettere at få fat i, hvis overfladen bliver skrællet?
:)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-09 09:58

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det går ikke at bombe derovre, jeg har brug for kattegrus.

Ja, der ryger en del missegrus til FDB (Coop) og Rema 1000 og Netto.
Dem har jeg tappet mange poser af og stablet på paller og kørt ud på
lageret, da jeg var på D.M.I., især til FDB (Coop), f.eks. TOPSY og MISSE.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-09 10:00

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i meddelelsen

> Er det ikke U2 der har lavet den første? Et svar på "How to dismantle an
> atomic bomb", der hedder "Where to safely test our cluster bombs"

Nej, det er BUMSE der har lavet sangen hvor der synges om Fur. Så vidt jeg
ved tales der om at han flyver hen over Fur.
Men sangen hedder desværre ikke noget med "Fur", så det er vanskeligt at
finde den. (Altså sangen).

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-09 10:16

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> så det er vanskeligt at finde den.
>
> Hilsen Åge

Nej det er da ej. Ved et helt tilfælde fandt jeg
den på Bamse-mandens hjemmeside. Og igen tilfældigvis blev det præsis sunget
i det 30 sekunders lydklip.

Det drejer sig om sangen "Vandmanden" som er på cd-en "Kysser dem vi holder
af". Man kan klikke på sangen og lytte:
"Lige om lidt flyver jeg en tur - rundt om FUR", synges der helt præsis.

MANGE GODE SANGE OM ÅGE
Ikke bare "Diskofil" synger en sang om "Åge". Det gær også "Bumse-manden".
Sangen ligger på samme cd som sangen om FUR.
Fur og Åge er i sandhed populært at synge gode sange om.

Man kan jo også dårligt synge en sang om "KRUTTE". Det er ligesom lidt for
usædvanligt. Man kunne vel højst synge noget i retning af
Nu skal ham der KRUTTE
op og putte.
Men det kan man jo ikke få en hel sang til at gå med.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-07-09 10:21

Åge Halldorsson skrev:

>MANGE GODE SANGE OM ÅGE

Jeg kan da huske 'Kester's Balladen om Åge og Yrsa

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk