P4 Danmark musiktema fra NG
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-09 08:20

Nogle der ved om temaet om "de uheldige folk" blev sendt på et andet
tidspunkt end kl. 23, som Ole Damgårds andre temaer blev sendt på.

Altså de temaer der blev lavet efter inspiration fra nyhedsgruppen. Der har
været følgende temaer:

Tirsdag: Sommer-bær (kl. 23)
Onsdag: Ferie-lande (kl. 23)
Torsdag: Alverdens byer (kl. 23)
Fredag: Uheldige folk (???????????????????) Intet hørt kl. 23

Nogen der hørte noget på et andet tidspunkt?

Hilsen Åge

Fra : Ole Damgaard

Dato : 21-07-09 07:14

On 18 Jul., 09:19, Åge Halldorsson <a...@post.tele.dk> wrote:
> [...]
> Torsdag: Alverdens byer (kl. 23)
> Fredag: Uheldige folk (???????????????????) Intet hørt kl. 23
>
> Nogen der hørte noget på et andet tidspunkt?

Tjah, Åge - indenfor IT-verdenen beskæftiger man sig en del med
begrebet "kunstig intelligens" - altså, hvor computeren selv tager
over og begynder at agere uden at få besked om det.
I den forgangne weekend oplevede jeg at vores afviklingscomputer uden
forklarlig grund slettede et par udsendelser - bl.a. Dansktoppen
lørdag middag samt dit ønskeprogram om Uheldige folk.
Så eneste forklaring er at computeren ikke kunne lide dem - så det er
vel Kunstig Intelligens.
Jeg prøver at snyde den - så de foreslåede numre med uheldige folk
kommer i morgen (onsdag) aften mellem 23 og 24

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-07-09 21:19

"Ole Damgaard" <odg@dr.dk> skrev i meddelelsen

Jeg prøver at snyde den - så de foreslåede numre med uheldige folk
kommer i morgen (onsdag) aften mellem 23 og 24

Det lyder spændende.

Hilsen Åge