Opvaskemaskine, "halv højde"
Fra : Brian H

Dato : 21-09-09 19:36

Jeg kan ikke finde nogle opvaskemaskiner i halv højde, eller lavere end
normalt i hvert fald.
Nogen der kan guide mig i den rigtige retning?

Fra : Brian Svendsen

Dato : 21-09-09 21:08

"Brian H" <brian@something.com> skrev i meddelelsen
> Jeg kan ikke finde nogle opvaskemaskiner i halv højde, eller lavere end
> normalt i hvert fald.
> Nogen der kan guide mig i den rigtige retning?

Min datter og svigersøn købte en for ikke så længe siden..
Og jeg mener det var i Bilka, men jeg er ikke sikker...

/Brian

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 22-09-09 06:22

"Brian H" <brian@something.com> skrev i meddelelsen
> Jeg kan ikke finde nogle opvaskemaskiner i halv højde, eller lavere end
> normalt i hvert fald.
> Nogen der kan guide mig i den rigtige retning?

Det må være det man kalder en bord opvasker. Det er det eneste jeg har set i
halv højde.

Steen.

Fra : Elmer Fjort

Dato : 22-09-09 09:46

"Steen Jakobsen" <ingen@post.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian H" <brian@something.com> skrev i meddelelsen
>
> Det må være det man kalder en bord opvasker. Det er det eneste jeg har set
> i halv højde.

Der findes et mærke som hedder Fisher & Paykel, de laver "vaskeskuffer"
I modsætning til normalt hvor det er lågen man åbner, så er det her en
skuffe man trækker ud.

De fåes i flere varianter, en med 2 skuffer(apperat størrelse som
almindelig opvasker)
Og som er 2 seperate opvaskere.
Både som normal opvasker og som indbygning, hvor man sætter trælåger på.
Samt i en udgave med kun en skuffe, igen både som normal og som
indbygning.

Vi har en med 2 skuffer, det er meget praktisk, især hvis man er en lille
familie.

Vi synes den støjer noget mere end en normal opvasker.
Reperationerne på dem er svinedyre.
Det kalkfilter som der sidder i skufferne skal skiftes, og de koster over
2500 kroner stk.
Og selvom det tager 5 minutter og kun kræver en skruetrækker, kan man
ikke købe det og selv montere.

http://www.fisherpaykel.eu

Elmer