Trappe til kælder
Fra : Casper

Dato : 01-08-01 15:01

Hej gruppe... endnu engang må jeg bede om lidt assistance...

Jeg skal lave en ny trappe til min kælder. Den eksisterende er næsten
spist op af de små bæster... den er ihvertfald mere end mør.

Det er en lige trappe med ca. 10 trin. Den er lavet af 2 lægter med
trin på. Findes der et sted på nettet hvor dette er illustreret... jeg
tænker på hvilken type træ der skal bruges, hvordan trinene skrues
fast osv osv... og ikke mindst behandling af træet...

På forhånd tak!

Casper

Fra : S. Børresen

Dato : 02-08-01 00:27

Der kun to steder jeg kender til, om de kan bruges ved jeg ikke, ellers må
du spørge en fagmand

/Søren

http://www.sns.dk/byer-byg/infoblade-bygbevar/12/050690-12/teksten.htm
http://www.byggecentrum.dk/paspaa/trapper.htm