Total Commander
Fra : Hans Houmøller

Dato : 30-07-09 16:05

Findes der i Mac et program, der svarer til det Windows-baserede Total
Commander?

Hans

Fra : Jonas Jalling

Dato : 30-07-09 21:07

Hans Houmøller skrev:
> Findes der i Mac et program, der svarer til det Windows-baserede Total
> Commander?
>
> Hans
Hej Hans,

Disk order <http://www.likemac.ru/english/> minder om.

Mvh Jonas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 30-07-09 21:20

Jonas Jalling skrev:

> Hej Hans,
>
> Disk order <http://www.likemac.ru/english/> minder om.
>
> Mvh Jonas

Det vil jeg da lige kigge på, så tak for linket.
Hans

Fra : Franz Berliner

Dato : 30-07-09 23:34

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> Findes der i Mac et program, der svarer til det Windows-baserede Total
> Commander?

Jeg er ret glad for Path finder. Kan konfigureres så det minder om Total
Commander, dog ingen indbygget FTP client.
http://www.cocoatech.com/

Der er også Forklift (som har indbygget FTP klient), men jeg synes Path
Finder er mere lækkert.
http://www.binarynights.com/forklift

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Hans Houmøller

Dato : 31-07-09 10:55

Franz Berliner skrev:

> [...]
> http://www.cocoatech.com/
>
> Der er også Forklift (som har indbygget FTP klient), men jeg synes Path

Jamen, så kom der mere at kigge på. Min nuværende usb-modemforbindelse
gør, at jeg må vente med større downloads til jeg kommer på et
kraftigere net.
Hans