Blær på en 3310????
Fra : Mikael Jensen

Dato : 01-08-01 14:24

Er der nogen der kan få en 3310 til at kunne lidt mere, ideer:
Anden farve lys i display
Flere spil
Stærkere vibrator
Bedre antenne (ville fandeme være fedt :)
Og pris på ovenstående hvis det kan lade sig gøre.

Hvis svar her, så helst CC til min mail (abonnere ikke normalt på denne NG,
og huske nok ikke at tjekke)

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 01-08-01 15:27

[posted and mailed]

Mikael Jensen skrev:

> [...]
> Stærkere vibrator
> Bedre antenne (ville fandeme være fedt :)
> Og pris på ovenstående hvis det kan lade sig gøre.

Hvad med at inventere displayet? Det er også "blær"... jeg er også klar på
at høre en pris men det skal være på det hele...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Jesper Jensen

Dato : 02-08-01 12:19

Jeg vil personligt sige, at følgende er RET BLÆRET :

http://www.mobiludstyr.dk/flash/

Det koster omkring 199kr og fås også til Nokia 3310.

Mvh

Jesper Jensen

Mikael Jensen <mje@doms.dk> wrote in article <9k8vvi$pt3$1@sunsite.dk>...

Fra : Mikael Jensen

Dato : 02-08-01 13:01

Taxi :) Det var lige præcis sådan nogen jeg ledte efter