Typisk
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-08-01 14:25

Hej NG,

Så kommer man hjem fra en veloverstået tur til Paris - ialt 2500 km er
blevet tilbagelagt og så ryger man på røven for foden af valby bakke fordi
en eller anden idiot har valgt at deponere et stykke plexiglas midt på
kørebanen i venstresvings banen. Nå, men det resulterede heldigvis "kun" i
en forstuvet pegefinger, et smadret blinklys og et temmeligt bøjet
forbremsegreb... Suk. Er bremsegrebet noget selv kan skifte med lidt held
eller skal værkstedet indblandes? Jeg er ikke den store mekaniker - men er
heller ikke helt tabt bag en vogn hvad sådan noget angår (vi har vel alle
rodet med knallerter da vi var yngre).

Hilsner,

Tony
XJ600S (nu med skrammer)

Fra : Michael K.S.

Dato : 01-08-01 14:30

On Wed, 1 Aug 2001 15:24:51 +0200, "Tony Lorentzen"
<tony@lorentzen.dk> wrote:

> Er bremsegrebet noget selv kan skifte med lidt held

Ja

>eller skal værkstedet indblandes?

Nej

-M

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 01-08-01 22:30

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> heller ikke helt tabt bag en vogn hvad sådan noget angår (vi har vel alle
øvøv, men godt der ikke skete mere, og JA bremsegrebet er noget af det
nemmeste at udskifte på en mc. Bare klø på.

--
/uffe
gsf600

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-08-01 00:45

Ok det vil jeg så gøre. Det viste sig dog efter nærmere eftersyn at
centralen også havde fået et tryk og at bremselys-kontakten ved fodbremsen
skulle genindstilles, men nu spiller det hele igen. Så mangler jeg bare at
få skifte forbremsegrebet.

Hilsner,
Tony