Er JMS lavet af Bieffe??
Fra : Buck

Dato : 01-08-01 13:59

Sig mig JMS hjelme... er de lavet af Bieffe??

Købte en JMS hjelm til kæresten, og så står der Bieffe overalt i den, og da
jeg bestilte et visir til den fik jeg et originalt Bieffe der passede
perfekt i den.
Er det et tilbudsprodukt fra Bieffe eller sådan noget??

I så fald er der jo noget der tyder på at man får Bieffe kvalitet for
billige penge....

--
/Buck

Fra : Lars Molnit

Dato : 01-08-01 21:27

> I så fald er der jo noget der tyder på at man får Bieffe kvalitet for
> billige penge....

Har nu ellers 2 stks. Bieffe hjelme, og de er ellers noget nær bunden,
jeg vil slet ikke kalde dem kvalitet... men de koster jo ikke en bjælle :)

VH
Lars Molnit
Som snart skal ha sig 2 nye hjelme som er værd at ha på hovede :) så
lillemor kan komme med :)

Fra : Claus Rittig

Dato : 01-08-01 22:19

"Lars Molnit" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Har nu ellers 2 stks. Bieffe hjelme, og de er ellers noget nær bunden,
> jeg vil slet ikke kalde dem kvalitet... men de koster jo ikke en bjælle :)

Jeg har en kevlar/fiberglass Bieffe hjelm i meget fin kvalitet, mon ikke
dine Bieffe var nogle af de billigere?

Rittig