tv2.dk - Vi anbefaler
Fra : Paul S

Dato : 14-09-09 21:31

Jeg vil gerne lave en liste på samme måde som listen på tv2.dk -
'Vi anbefaler'.

Med en border og hele det enkelte element som link til en anden
side.

Jeg har prøvet med ol og ul men både border og link giver
problemer
Jeg har også kigget på koden på tv2.dk, men jeg kan
tilsyneladende ikke genskabe den.

Any ideas ?

mvh Paul S

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Stig Johansen

Dato : 15-09-09 00:02

"Paul S" <paul.soerensen@gmail.com> wrote in message

> Jeg har også kigget på koden på tv2.dk, men jeg kan
> tilsyneladende ikke genskabe den.
>
> Any ideas ?

Du skriver ikke rigtig hvad du har prøvet, og hvad der gik galt.
Jeg er ikke HTML/CSS haj, men min FF fortæller mig, at svaret nok ligger i
denne CSS:
( fra:
http://tv2.dk/css/structure.css ):
#content-video ol a (line 1485)

{

position: absolute;

top: 0pt;

left: 0pt;

display: block;

min-height: 61px;

width: 315px;

line-height: 1337px;

text-indent: -9999px;

background-color: #000000;

background-image: none;

background-repeat: repeat;

background-attachment: scroll;

background-position: 0% 0%;

opacity: 0;

Med venlig hilsen/Best regards
Stig Johansen

Fra : Paul S

Dato : 15-09-09 22:38

Stig Johansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "Paul S" <paul.soerensen@gmail.com> wrote in message

> Du skriver ikke rigtig hvad du har prøvet, og hvad der gik galt.
> Jeg er ikke HTML/CSS haj, men min FF fortæller mig, at svaret nok ligger i
> [...]

Jeg har prøvet at trække så meget ud som jeg har kunnet finde og fået
resultatet vist her:

http://paulsweb.dk/applications/video.htm

der er meget css uden at nå resultatet