Padding eller margin-fejl - IE6 test
Fra : Martin Ploug

Dato : 03-09-09 18:14

Hej

Jeg er lige begyndt at bruge IE Tester fra
http://www.my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePage
til at teste min hjemmeside http://www.mapl.dk med.

På min hjemmeside har jeg brugt menuen fra
http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/eksempel1.html.

Jeg tester funktionalitet og udseende for denne i IE6.
Når jeg tester http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/eksempel1.html
er der ingen problemer, men når jeg tester den samme menu
med http://www.mapl.dk er det som om der mangler et par pixels
fra det foregående punkt og ned til det næste, når man fører cursoren
henover punkterne.

Hvordan kan det være? Jeg gætter på, at det kan være noget med
margin, padding og / eller farver der skal rettes, men jeg kan
ikke lige se, hvor det skulle være.

Mvh. Martin

Fra : Birger Sørensen

Dato : 03-09-09 19:38

Martin Ploug udtrykte præcist:
> [...]
>
> Hvordan kan det være? Jeg gætter på, at det kan være noget med
> margin, padding og / eller farver der skal rettes, men jeg kan

Hvis et par pixels, er det eneste problem i IE6, ville jeg lade det
være.
Uden overhovedet at undersøge det, vil jeg tro, det har noget med IE's
forkerte eller manglende tolkning at gøre.

Birger

http://bbsorensen.dk