Problem med CSS - igen.
Fra : Ukendt

Dato : 17-08-09 20:35

Så har jeg lidt problemer som jeg ikke lige kan overskue at løse igen.
På min hjemmeside - under punktet nyheder - har jeg lavet det sådan at alle
nyhederne
kommer frem i menuen til højre. Eller det ville sige det var det som havde
tænkt mig.
Men når jeg klikker på nyheder så går der noget helt galt og jeg kan ikke
overskue hvad det.

Nogen der har lyst til at prøve at kigge på det ? Link i min signatur.

Mvh. Allan

--
Læs om familien rath-møller på http://rath-møller.dk --
http://www.xn--rath-mller-5cb.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 17-08-09 21:36

Allan M skrev:
> [...]
> overskue hvad det.
>
> Nogen der har lyst til at prøve at kigge på det ? Link i min signatur.

Start med at flytte doc typen HELT op, dvs. fjern mellemrummet i toppen
på alle sider. Opera kan ikke lide hvis det ikke er 100%... sådan et
mellemrum sætter vist browseren i quirks modus.

Løser det problemet?

Du har - tilsyneladende - lidt problemer med karaktersæt også, at dømme
efter gæstebogen. Jeg er dog ikke sikker, men ø vises ikke korrekt her.
forkert karaktersæt kan muligvis også give nogle problemer.

Derudover, så er der lidt med absolutte adresser, men ved ikke, om det
er et problem direkte. Men det skal nok rettes.

Du bruger javascript - ikke? Hvad bruges det til på siden? Der er en del
javascript fejl visse steder.

MVH
Rune Jensen

Fra : Rune Jensen

Dato : 17-08-09 21:43

Allan M skrev:

> Nogen der har lyst til at prøve at kigge på det ? Link i min signatur.

Der er forskel på visningen af siden, alt efter om man tager det ene
eller det andet link, hvilket kan forvirre. Burde det ikke være det samme?

Det første link med danske bogstaver lægger indholdet oveni sidemenuen
fra start. Det gør det andet ikke.

Jeg har testet i Opera.

MVH
Rune Jensen