Sothink dHTML javascript - virker ikke
Fra : per f andersen

Dato : 14-08-09 19:17

Håber dette er den rigtige nyhedsgruppe?
Jeg har installet ovennævnte menu-mager, Sothink DHTML, og har lavet en
menu, som viker fint på min lokale maskine, men ikke når den er uploadet.
Nu er jeg ikke javascripthaj, men denne automatisk dannede javascript ser
rigtig ud for mine øjne:
<script type="text/javascript" id="sothink_dhtmlmenu"> <!--
st_siteroot="file:///E|/data/Webs/xxxxx";
st_jspath="/js/stmenu.js";
if(!window.location.href.indexOf("file:") && st_jspath.charAt(0)=="/")
document.write('<script type="text/javascript"
src="'+st_siteroot+st_jspath+'"><\/script>');
else
document.write('<script type="text/javascript"
src="'+st_jspath+'"><\/script>');
//--> </script>

Alle js-filer er uploadet og findes på min host.

Alt vises korrekt bortset fra menuen!

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 14-08-09 21:10

Den Fri, 14 Aug 2009 20:17:20 +0200 skrev per f andersen:

> <!--
> st_siteroot="file:///E|/data/Webs/xxxxx"

mon nu osse det kan passe?

--
Karl Erik.

Fra : per f andersen

Dato : 15-08-09 08:12

"Karl Erik Christensen" <none@none.com> skrev

> mon nu osse det kan passe?

Nej, det kan det ikke - xxxxx er bare et substitut! Det korrekte står der
naturligvis

Jeg har i mellemtiden afprøvet Sothink på et andet site, som ligger i
root-folderen på domænet, og det virker!
Tilsyneladende SKAL mappestrukturen på den lokale maskine være identisk med
den på hosten, f.eks. dokumentfalsk.dk/test, men det er så det jeg ikke kan
få til at virke.

mvh per

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-08-09 22:12

per f andersen skrev:

> Håber dette er den rigtige nyhedsgruppe?

Ja, men det er ikke det rigtige link til din side

Når ingen kan se den, kan ingen hjælpe dig.

--
Allan Vebel
Skal vi mødes?