anbefalinger løsninger personaleforening.
Fra : Karsten Klit

Dato : 11-08-09 14:46

Hej, med chance for at det ikke er den helt rigtige gruppe,sorry.

Jeg står med opgaven at lave en hjemmeside for en personaleforening.
Siden skal kunne følgende:
Have logindel og åben del
Løbende informere medlemmerne omkring arrangementer
Gerne et modul til udsendelse af nyhedsmails
Gerne et statistikmodul
Betalingsmodul med dankort.

Jeg kan godt selv redigere på siden, men vil gerne finde en prisbillig
skabelon eller lignende.

Er der en derude der kan anbefale noget programel ?

Fra : Ole C

Dato : 11-08-09 16:53

Karsten Klit skrev blandt andet:

> [...]
> skabelon eller lignende.
>
> Er der en derude der kan anbefale noget programel ?

Mon ikke dk.edb.internet.webdesign er den rette gruppe?
Få evt. et overblik her: http://usenet.dk/?side=gruppeliste&m=A

--
vh
Ole C