Footer driller
Fra : C. Nielsen

Dato : 28-07-09 20:03

På denne side http://www.fn-maskinudlejning.dk/index.php, driller footeren
og lægger sig midt på siden.
Jeg kan bare ikke se hvad det er jeg har fået gjort galt og hvilket værktøj
jeg skal bruge for at finde fejlen. Det fungere på de andre sider, hvor den
fint lægger sig i bunden.

Jeg håber nogen kan hjælpe mig på vej med at få rettet fejlen.

Mvh.
Charlotte

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-07-09 20:43

C. Nielsen wrote:
> På denne side http://www.fn-maskinudlejning.dk/index.php, driller
> footeren og lægger sig midt på siden.

Hvis dd i css ændrer første linje for #footer fra clear:left; til
clear:both; kommer footeren ned på plads.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : C. Nielsen

Dato : 28-07-09 22:45

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis dd i css ændrer første linje for #footer fra clear:left; til
> clear:both; kommer footeren ned på plads.

> [...]

Super. Det var lige det der var fejlen.
Tak for hurtig hjælp.

Mvh.
Charlotte