html/css optimering til udskrivning
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 27-07-09 13:00

Hej

Er der nogen der ligger inde med links til nogle gode sider der
omhandler html/css optimering til udskrivning.

Jeg bøvler lidt med at fx. firefox 3 beskærer billeder og tekst når der
er meget indhold på sider, istedet for at indsætte et pagebreak før det
element der ikke kan være på siden.

På forhånd tak

mvh. Brian

Fra : Martin Ploug

Dato : 27-07-09 15:46

Brian Bendtsen skrev:
> [...]
>
> Jeg bøvler lidt med at fx. firefox 3 beskærer billeder og tekst når der
> er meget indhold på sider, istedet for at indsætte et pagebreak før det

Hej Brian

Jeg prøvede lige at google på css print
og fandt bl.a.:
http://www.alistapart.com/articles/goingtoprint/