anbefaling til action fans : Taken 2008
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 13-08-09 23:52

http://www.imdb.com/title/tt0936501/

det er den bedste action film jeg har set i årevis

den er helt på højde med de første die hard film og dødbringende våben

hvis man absolut skal sætte fingeren på noget så er det at man kan godt se
den er lavet efter Irak 2 krigen
hvor franskmændene jo som bekendt ikke ville være med

så der er nu og da en undertone af at Franskmænd er nogen kroupte umennesker
og alle muslimer fra mellem østen er i sagens natur nogen perverterede svin
:)

men hvad er alt dette dog i mod en pensioneret cia ( formoder jeg ) mand ude
i en personlig og retfærdig sags tjeneste ?

svaret er .... ja se filmen ...

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-10 14:12

On 2009-08-14 00:51:51 +0200, Bo Mørch Mogensen said:

> [...]
> men hvad er alt dette dog i mod en pensioneret cia ( formoder jeg )
> mand ude i en personlig og retfærdig sags tjeneste ?

Nu har jeg så også set den.
Ganske fin actionfilm, heldigvis kammer den ikke helt over i det rene
Steven Segal (men det er tæt på).
Den kommer dog ikke på højde med Die Hard og Dødbringende Våben imho
Den minder mig om en anden amerikansk film, som jeg ikke kan huske titlen på.
Der var også noget med biljagter ved Seinen. Noget med en amerikansk
agent/soldat det bliver jagtet rundt i Paris. Titlen har jeg
glemt...men den var go'