The Mist
Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 13-08-09 18:54

Don'twatchit.
*shudders*

Det er en seriøs kravle-ind-under-huden-på-dig-film.
*gys*

Fra : Henrik Laursen

Dato : 14-08-09 00:20

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote in

> Don'twatchit.
> *shudders*
>
> Det er en seriøs kravle-ind-under-huden-på-dig-film.
> *gys*

Mjo, ham den første der dør (som man ikke ser), der lydder hans
skrig ret overbevisende.

Men så skulle du bare vide hvilket plat navn de har givet "The Mist"
på Dansk: "Tågen" (set i Dansk tv reklame for TV1000)
Hos nogle vil der ringe et par klokker, for det er også den Danske
titel for "The Fog" fra 1980.

--
Henrik Laursen

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 14-08-09 16:22

Henrik Laursen skrev:
> [...]
>
> Men så skulle du bare vide hvilket plat navn de har givet "The Mist"
> på Dansk: "Tågen" (set i Dansk tv reklame for TV1000)

Og de skulle selvfølgelig have kaldt den... ?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-08-09 16:36

Mikkel Moldrup-Lakjer skrev:

> Og de skulle selvfølgelig have kaldt den... ?

"Halløj i disen".

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 14-08-09 16:59

Peter Brandt Nielsen skrev:

> "Halløj i disen".

*LOL*!

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 14-08-09 21:34

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i en meddelelse
> Don'twatchit.
> *shudders*
>
> Det er en seriøs kravle-ind-under-huden-på-dig-film.
> *gys*

jeg synes nu den er meget go men jeg er også et frygteligt Stephen King Vrag
jeg har jeg tror 1½ meter bog rygge med ham :)
og en del film ...It er måske lidt svær at fordøje men ellers så synes jeg
ofte det lykkedes film som f.eks langoliers - The Shining -
Den døde zone - ...osv.