The Last Starfighter udkommer på DVD og Bl~
Fra : Henrik Laursen

Dato : 12-08-09 00:50

Nogle kan sikkert godt huske den gamle film The Last Starfighter fra 1984.

Om ikke så lang tid udkommer filmen på DVD og Bluray som en special
25th Anniversary Edition. Der er dog ingen dato for hvornår den ser
en Europæisk release endu.

I USA er datoen for releasen for både DVD og Bluray sat til 18/8.

--
Henrik Laursen

Fra : Per

Dato : 12-08-09 07:58

Jeg har haft special edition på DVD i en del år efterhånden, så det er der
ikke noget nyt i. Tvivler på de kan finde mere ekstra materialle at proppe
på.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 12-08-09 08:28

Per wrote:
> Jeg har haft special edition på DVD i en del år efterhånden, så det er
> der ikke noget nyt i. Tvivler på de kan finde mere ekstra materialle at
> [...]

5 gange så mange pixels er vel ikke så ringe?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-08-09 18:11

Peter Knutsen skrev:

> 5 gange så mange pixels er vel ikke så ringe?

Det er vist lige meget, hvor mange pixels de smider på.
Nogle film overlever fint i mange år, men denne er ikke en
af dem. Jeg var godt skuffet, da jeg genså den for et års
tid siden. For øvrigt på nogenlunde samme tid, som jeg genså
Flight of the Navigator, som årerne har været noget mildere
ved.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til svære ord og ordsprog:

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 12-08-09 18:37

> Flight of the Navigator, som årerne har været noget mildere ved.

HAHAHA!! flashback til øjepiloten der synger :D :D.

Syntes nu at gensynet med TLS for et par måneder siden var ganske morsomt
:).

Mvh
Silver.