Flotteste film på BD?
Fra : Steen

Dato : 11-08-09 17:05

Skal man se noget virkeligt flot på BD, hvilken film er så god at smutte
i maskinen?

Nogle mener Baraka
www.dvdbeaver.com/film2/DVDReviews42/baraka_blu-ray.htm

The Fall, som har været oppe at vende herinde, er også et godt bud. Hvad
siger I?
--
Steen

Fra : Zeki

Dato : 11-08-09 20:37

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Skal man se noget virkeligt flot på BD, hvilken film er så god at smutte
> i maskinen?
>
> Nogle mener Baraka
> www.dvdbeaver.com/film2/DVDReviews42/baraka_blu-ray.htm

Baraka er fin, men jeg garanterer at intet - INTET - slår Blu-Ray versionen
af 'Home':

http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=5261&show=review

Af spillefilm kan 'The Dark Knight' og 'Kingdom of Heaven' anbefales.

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 11-08-09 22:24

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> www.dvdbeaver.com/film2/DVDReviews42/baraka_blu-ray.htm
>
> The Fall, som har været oppe at vende herinde, er også et godt bud. Hvad
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hvis du spurgte om det samme for DVD, så ville det ikke give megen mening,
for det er indtrykket man får, som er det afgørende.

Naturfilm står meget flot. Men de kan blive kedelige i længden.

Især David Attenburgs verden der er en natur støvsuget for mennesker, et
forræderi mod "Jordens gartner!" Der er ingen af hans dyr der har
menneskelige relationer undtagen forkerte relationer. Mennesket dyrenes
protektor og herre eksisterer ikke i hans natursterile gammeldarwinistiske
verden!
Det myldrer med dyr i hans verden, vel at mærke kun dyr!

Det er det der får "Baraka" til at stå i relief! Det er verden, menneskets
mærkelige verden der skildres med 70mm optagelser.

Bedst af alle, billig og uforglemmelig er "Blade Runner"

Til samlingen er også uforlignelige moderne ting som De to sidste Bondfilm.
Der er natur og folkeliv en masse.
Og så er der en utrolig skarp sort hvid film, nemlig "Casablanca" med
Humphry Bogart. Du har ikke set "Casablanca" før du for første gang oplever
den i High Definition!

Hilsen
Jens

Fra : Steen

Dato : 12-08-09 12:48

Jens Erik Bech <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Bedst af alle, billig og uforglemmelig er "Blade Runner"

Her er jeg 100% enig. Jeg har set den flere gange - i TV og på DVD.
Snart skal jeg gense den på BD
--
Steen

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 12-08-09 14:10

> Her er jeg 100% enig. Jeg har set den flere gange - i TV og på DVD.
> Snart skal jeg gense den på BD
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Har du besluttet dig for hvilken maskine der skal have æren?

Hilsen
Jens

Fra : Steen

Dato : 12-08-09 15:42

> [...]

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Har du besluttet dig for hvilken maskine der skal have æren?

Jeps, en BD60 er netop bestilt. Når den næste PS3 kommer på markedet,
tæller jeg lige sparepengene igen
--
Steen

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 12-08-09 16:02

> Jeps, en BD60 er netop bestilt. Når den næste PS3 kommer på markedet,
> tæller jeg lige sparepengene igen
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Den ser rigtig, rigtig god ud. Jeg så anmeldelserne på amazon.co.uk. lutter
5* Det bliver alletiders for dig tillykke og pøj! Pøj!

Hilsen
Jens

Fra : Steen

Dato : 12-08-09 16:18

> [...]

> Den ser rigtig, rigtig god ud. Jeg så anmeldelserne på amazon.co.uk. lutter
> 5* Det bliver alletiders for dig tillykke og pøj! Pøj!

Man takker gevaldigt, Jens
--
Steen

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 12-08-09 16:29

Steen skrev:

> Jeps, en BD60 er netop bestilt. Når den næste PS3 kommer på markedet,
> tæller jeg lige sparepengene igen

Hvad gør du med lyd?
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=69364&sid=305b8202c225feaee53796217689529a

Fra : Steen

Dato : 12-08-09 17:30

Mikkel Moldrup-Lakjer <mikkel@fabel.dk> wrote:

> Hvad gør du med lyd?

Køber en soundbar - og pløkker min subwoofer i
--
Steen

Fra : PerX ...

Dato : 15-08-09 20:13

In article <4a81e191$0$305$14726298@news.sunsite.dk>, lyrik@heaven.dk
says...

> "Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Hvis du spurgte om det samme for DVD, så ville det ikke give megen mening,

Gør det det nu? Det ser sgu da ens ud *g*

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 15-08-09 20:41

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i meddelelsen
> In article <4a81e191$0$305$14726298@news.sunsite.dk>, lyrik@heaven.dk
> says...

> Gør det det nu? Det ser sgu da ens ud *g*

Jeg tænkte bare at med alle de DVD udgivelser, så ville man ikke forvente
spørgsmålet:"Hvilken er den flotteste?" man plejer jo at lægge større vægt
på kriterier, som "Hvor mange Bogarthatte har den fortjent?"

Hilsen
Jens