Billigste Blu-ray version af "Mænd der had~
Fra : Per Nielsen

Dato : 09-08-09 14:50

Hej gruppe.

Hvor finder og forudbestiller man billigst Blu-ray versionen af "Mænd
der hader kvinder"? Gerne i udlandet, men det går ikke uden danske
undertekster

Fra : Steen

Dato : 09-08-09 15:56

Per Nielsen <dazzler53@hotmail.com> wrote:

> Hej gruppe.
>
> Hvor finder og forudbestiller man billigst Blu-ray versionen af "Mænd
> der hader kvinder"? Gerne i udlandet, men det går ikke uden danske
> undertekster

Tjek evt. bdlive.dk - der linkes til diverse forhandlere. I Sverige kan
man ofte købe med fordel...og der er tit danske undertekster med
--
Steen

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-08-09 17:05

Steen sendte dette med sin computer:
> Tjek evt. bdlive.dk - der linkes til diverse forhandlere. I Sverige kan
> man ofte købe med fordel...og der er tit danske undertekster med

Tak for svar. Jeg har kigget lidt rundt her og der. Laveste pris jeg
har kunnet finde er 199,-. Men det går jo også nok

Fra : Ole Kofoed

Dato : 14-08-09 22:53

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse...

> Hvor finder og forudbestiller man billigst Blu-ray versionen af "Mænd der
> hader kvinder"? Gerne i udlandet, men det går ikke uden danske
> undertekster

http://www.elgiganten.dk/product/film/blu-ray/BDVDMDHK/blu-ray-mand-der-hader-kvinder-presale

149 kr. - Gratis levering for tiden...

Mvh.

Ole

Fra : Steen

Dato : 15-08-09 08:17

Ole Kofoed <ole@cowfeet.dk> wrote:

> http://www.elgiganten.dk/product/film/blu-ray/BDVDMDHK/blu-ray-mand-der-ha
> [...]

http://snipurl.com/pxgn8

123 danske kroner - hvad fragten er, ved jeg ikke

-- Steen

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-08-09 09:45

Steen har bragt dette til os:
> http://snipurl.com/pxgn8
>
> 123 danske kroner - hvad fragten er, ved jeg ikke

Er det ikke for DVD-udgaven? Blu-ray:

http://tinyurl.com/lz3fhp

145,- danske.

Jeg har bestilt hos Elgiganten, men ellers kan jeg se:

2.1. Fraktkostnad inom Sverige
Frakt på beställningar hos oss kostar 29 kr inkl. moms oavsett hur
många filmer du beställer.

Det er 21,- danske, men de tager måske en smule mere for at sende til
DK. Samt:

4.4. Leveranstider till utlandet
Beställningar till utlandet skickas som rekommenderat brev A-post.
Detta innebär att leveranstiden normalt är 3-5 dagar och att
beställningarna hämtas på ditt lokala postkontor. Om du beställer 7
produkter eller fler skickas din beställing som postpaket.
Leveranstiden är normalt 7 dagar.

Fra : Steen

Dato : 15-08-09 10:31

Per Nielsen <dazzler53@hotmail.com> wrote:

> Steen har bragt dette til os:

> Er det ikke for DVD-udgaven?

Det har du da ret i - min fejl.
--
Steen

Fra : KR

Dato : 16-08-09 13:23

> [...]
> filmer du beställer.
>
> Det er 21,- danske, men de tager måske en smule mere for at sende til DK.

Se....der tager du helt fejl.
Jeg havde også været inde på discshop.se for at bestille nogle DVD'er.
Jeg fandt femten stykker, til en samlet pris på 611,- svkr.
Hvis jeg havde været svensker, så havde det været gratis at få dem
tilsendt................
MEN.....nu er jeg jo dansker, og så var fragtprisen pludselig 500,- svkr.

Jeg skrev en mail til dem, da jeg tænkte, at det naturligvis var en
fejl...............men de skrev tilbage, at
sådan var det bare............, og at det jo også stod i deres
vilkår.......fra 1 - 4 DVD'er var fragten 100,- og fra 5 DVD'er var prisen
500,-

Jeg behøver vel ikke fortælle jer, at jeg ikke købte noget hos dem.

KR.

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-08-09 09:38

Ole Kofoed kom med denne ide:
> http://www.elgiganten.dk/product/film/blu-ray/BDVDMDHK/blu-ray-mand-der-hader-kvinder-presale
>
> 149 kr. - Gratis levering for tiden...

Det så jeg faktisk godt i går og bestilte med det samme Jeg har
endnu ikke modtaget reklamen fra Elgiganten, men en kammerat nævnte at
de har en X-Box360 til 1.599,- inkl. et par spil fra mandag. Den tror
jeg bare ikke rigtigt på i den nærmeste Elgiganten i Nykøbing F.. Er
blevet skuffet for mange gange.