Seasons Greeting (1986)
Fra : Steen

Dato : 07-08-09 21:36

Denne engelske perle blev engang sendt en jul på dansk TV.
Nogen der ved om den er udkommet på DVD?
http://www.imdb.com/title/tt0091912/

--
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-09 23:11

Den kan købes i en bootleg-udgave fra en egelsk hjemmeside. På FaceBook kan
du finde en fanside for filmen, hvor adressen til hjemmesiden står.

Du kan også vælge at maile din adresse til mig. Jeg lavede for nogle år
siden en dvd på basis af mine forældres vhs-kopi.
Den er ganske udmærket, men lidt mørk i det. Den sender jeg gerne en kopi af
til dig.

Venligst, Martin

Fra : Steen

Dato : 21-08-09 11:21

"Martin Skovbo" <martin(snabel-a)langelandsvej275(punktum)dk> wrote:

> [...]
> siden en dvd på basis af mine forældres vhs-kopi.
> Den er ganske udmærket, men lidt mørk i det. Den sender jeg gerne en kopi af

Det lyder da utroligt venligt og hjælpsom,
Jeg har sendt dig en mail

--
Steen