Musik fra film?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 31-07-09 14:48

Jeg var til en orgelkoncert i en kirke, hvor der blev spillet noget musik
som jeg mener har været med i en film - måske en dukkefilm?

http://tj-software.dk/arioso.mp3

Er det noget der siger nogen her noget?

--
Thomas Jensen, Horsens

Fra : Peter Knutsen

Dato : 31-07-09 22:03

Thomas Jensen wrote:
> Jeg var til en orgelkoncert i en kirke, hvor der blev spillet noget musik
> som jeg mener har været med i en film - måske en dukkefilm?
>
> http://tj-software.dk/arioso.mp3
>
> Er det noget der siger nogen her noget?

Jeg kunne ikke genkende den, men jeg krydsposter lige til <
news:dk.kultur.musik >...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : John Hastesag

Dato : 04-08-09 19:44

"Thomas Jensen" <tj@fabel.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg var til en orgelkoncert i en kirke, hvor der blev spillet noget musik
> som jeg mener har været med i en film - måske en dukkefilm?
>
> http://tj-software.dk/arioso.mp3
>
> Er det noget der siger nogen her noget?

he he . absolut ikke .måske en gammel stumfilm af chaplin eller keaton ?