Watchmen
Fra : Kim2000

Dato : 28-07-09 21:12

Er der nogen der har kastet sig med fråde over denne dvdudgivelse? Og er den
noget værd? Jeg tænker på om det er den forlængede version, gider ikke købe
en film 2-3 gange, så føler jeg mig snydt.

mvh
Kim

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 28-07-09 22:55

> Er der nogen der har kastet sig med fråde over denne dvdudgivelse? Og er
> den noget værd? Jeg tænker på om det er den forlængede version, gider ikke
> købe en film 2-3 gange, så føler jeg mig snydt.

Det her er nok god læsning for dig så :).

http://www.dvd-forum.at/1355/schnittbericht_detail.htm

Hygge!.
Silver.

Fra : Kim2000

Dato : 29-07-09 13:56

"Michael 'Silver'" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det her er nok god læsning for dig så :).
>
> http://www.dvd-forum.at/1355/schnittbericht_detail.htm

Knap så fedt er det at dens oprindelig udgivelsesdato er flyttet fra 28/7
til 4/8, æv.

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 29-07-09 16:36

> Knap så fedt er det at dens oprindelig udgivelsesdato er flyttet fra 28/7
> til 4/8, æv.

Uhh...erh....hehe ok det så jeg så ikke, men nu er du da informeret om det
:).

Mvh
Silver.

Fra : Henrik Laursen

Dato : 30-07-09 08:34

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> "Michael 'Silver'" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Knap så fedt er det at dens oprindelig udgivelsesdato er flyttet fra
> 28/7 til 4/8, æv.

Åbenbart er der meget stor interesse i Directors, hos DVD Pacific er den
allerede udsolgt, den udkom den 21/7.

--
Henrik Laursen

Fra : Kim2000

Dato : 30-07-09 09:32

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i en meddelelse
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> Åbenbart er der meget stor interesse i Directors, hos DVD Pacific er den
> allerede udsolgt, den udkom den 21/7.

Jeg vil gerne have den med danske undertekster, da jeg synes der var flere
dialoger som var svære at forstå uden (jeg ser tit film uden undertekster,
men denne her tror jeg bliver en undtagelse).

Fra : Peter Knutsen

Dato : 30-07-09 11:58

Kim2000 wrote:
> Jeg vil gerne have den med danske undertekster, da jeg synes der var flere
> dialoger som var svære at forstå uden (jeg ser tit film uden undertekster,
> men denne her tror jeg bliver en undtagelse).

Af ren nysgerrighed: Ville du kunne klare dig med engelske undertekster?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Kim2000

Dato : 30-07-09 15:11

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Af ren nysgerrighed: Ville du kunne klare dig med engelske undertekster?

Sagtens. Har bla. Mad Max filmene og BSG serien på den måde. Man gad nemlig
ikke sælge den sidstnævnte her i landet da den udkom, der gik mere end eet
år før den udkom her til lands.