Jaques Tati.
Fra : C.A.

Dato : 25-07-09 13:41

Nogen der ved hvor man evt. kan få alle de perler Jacques Tati har
medvirket i.
Blandt andet, Trafik, Min Onkel, Cirkus osv.

--
MVH
Carsten.

Fra : C.A.

Dato : 25-07-09 13:44

Var lidt for hurtig, har fundet nogle af dem.
http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=Jacques+Tati&x=0&y=0

Skulle der være nogen der kender billigere alternativer, ville det være
fint.

--
MVH
Carsten.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 25-07-09 16:25

C.A. skrev:

> [...]
> http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=Jacques+Tati&x=0&y=0
>
> Skulle der være nogen der kender billigere alternativer, ville det

Mig bekendt er Laserdisken gennemgående - men ikke altid - noget dyrere
end fx CDON.Com og Dvdoo. De mere håndgribelige butikker TP-Musik og
Stereo Studio har altid gode film på tilbud.

--
Jørgen Grandt

Fra : C.A.

Dato : 25-07-09 16:45

Jørgen Grandt tastede følgende:

> Mig bekendt er Laserdisken gennemgående - men ikke altid - noget dyrere end
> fx CDON.Com og Dvdoo. De mere håndgribelige butikker TP-Musik og Stereo
> Studio har altid gode film på tilbud.

Tak for tippet, Stereostudio er absolut en mulighed, dem havde jeg helt
glemt.

--
MVH
Carsten.

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-07-09 16:45

In news:00a21a9f$0$16920$c3e8da3@news.astraweb.com,
C.A. <carstande@gmail.com> typed:
> [...]
> http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=Jacques+Tati&x=0&y=0
>
> Skulle der være nogen der kender billigere alternativer, ville det

Jeg handler meget hos Moviezoo, da jeg synes de er relativt billige. Som du
kan se her er der både en box med Tati film og "Parade", som du også
efterlyser.:

http://www.moviezoo.dk/dvd-film/soeg/jaques%20tati/

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : C.A.

Dato : 25-07-09 17:11

Efter mange tanker skrev Tove Krieger:

> Jeg handler meget hos Moviezoo, da jeg synes de er relativt billige. Som du
> kan se her er der både en box med Tati film og "Parade", som du også
> [...]

Tak for linket, ser ud til at være en god netbutik.

--
MVH
Carsten.

Fra : Jesper

Dato : 25-07-09 21:44

C.A. <carstande@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Skulle der være nogen der kender billigere alternativer, ville det være

Prøv DVD Pacific:
<http://www.dvdpacific.com/search2008.asp?c-id=all&t-id=&t-text=&a-id=&a
-text=Jacques+Tati&d-id=&d-text=&s-id=&s-text=&g-id=&g-text=&pf-id=&pu-i
d=&ra-id=&ram-id=&rb-id=&rbm-id=>

og Play.com:
<http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=r2alldvd&searchstring=jacque
s+tati&page=search&pa=search&go.x=18&go.y=7>
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : C.A.

Dato : 26-07-09 17:23

Jesper frembragte:

> [...]
> <http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=r2alldvd&searchstring=jacque
> s+tati&page=search&pa=search&go.x=18&go.y=7>

Links noteret, mange tak for hjælpen.

--
MVH
Carsten.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-07-09 19:25

C.A. skrev:

> Nogen der ved hvor man evt. kan få alle de perler Jacques Tati har
> medvirket i.
> Blandt andet, Trafik, Min Onkel, Cirkus osv.

Medmindre du vil eje dem kan du låne dem på biblioteket; jeg tror der er 5
film i en (hvid) mappe) - undskyld mit rustne fransk: "Le vacance de ms.
Hulot", "Mon oncle", "Trafic" og den sidste store film der fik ham økonomisk
i knæ - kan ikke huske titlen m.fl..

"Cirkus" får mig nu mere til at tænke på Chaplin - Tati forbinder jeg ikke
med dén titel

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : C.A.

Dato : 26-07-09 17:26

Hans Paulin (6310) forklarede:

> [...]
> Hulot", "Mon oncle", "Trafic" og den sidste store film der fik ham økonomisk

Det var faktisk en god ide, og billig

> "Cirkus" får mig nu mere til at tænke på Chaplin - Tati forbinder jeg ikke
> med dén titel

Tror faktisk den hedder parade på Fransk.

Det er den der er optaget i et cirkus, og sikkert den der fik ham ned
med nakken, for den er langt fra den standard han havde på de tidligere
film.

--
MVH
Carsten.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-07-09 18:30

C.A. skrev:

> Tror faktisk den hedder parade på Fransk.

Troede ellers at jeg havde set alle hans film...

> Det er den der er optaget i et cirkus, og sikkert den der fik ham ned
> med nakken, for den er langt fra den standard han havde på de
> tidligere film.

Jeg mener det var Playtime der ruinerede ham - han byggede ? by som
kulisser...
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-07-09 18:34

Hans Paulin (6310) skrev:

> " ? by" = "½ by"
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Erik Olsen

Dato : 26-07-09 11:50

C.A. wrote:
> Nogen der ved hvor man evt. kan få alle de perler Jacques Tati har
> medvirket i.
> Blandt andet, Trafik, Min Onkel, Cirkus osv.

http://eshop.dfi.dk/Shop/ItemList.php?CategoriSelect=1

Jacques Tati Box - fem film på DVD
Director: Jacques Tati
Length: 77/83/110/119/92 min.
Zone: Region 2
Country: Frankrig
Subtitles: Dansk / Svensk / Norsk / Finsk
Extras: Tre ikke tidligere viste kortfilm af mesteren Tati: 'Se til
venstre' (Soigne Ton Gauche) fra 1936, 'Skolen for postbude' (L'Ecole
Des Facteurs) fra 1947 og 'Aftenkurset' (Cours Du Soir) fra 1967.

En box med fem af Jacques Tati's mesterværker:

'En festlig dag' (Jour de Fête) fra 1947, 'Festlige feriedage' (Les
Vacances de M. Hulot) fra 1953, 'Min onkel' (Mon Oncle) fra 1958,
'Playtime' fra 1967 og 'Trafik' (Trafic) fra 1971.

Varenummer: 3382
Pris/Price: DKK 399,00
approx eq. to: ¤ 53,27

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : C.A.

Dato : 26-07-09 17:28

Erik Olsen skrev:

> [...]
> de M. Hulot) fra 1953, 'Min onkel' (Mon Oncle) fra 1958, 'Playtime' fra 1967

Tak for dit link, men det er ca. dobbelt så dyrt som laserdisken

--
MVH
Carsten.

Fra : C.A.

Dato : 26-07-09 17:29

Jeg siger tusind tak, for den gode hjælp, har nu bestilt og det blev
Biblioteket i første omgang

Fortsat god weekend.

--
MVH
Carsten.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-07-09 18:32

C.A. skrev:

> Jeg siger tusind tak, for den gode hjælp, har nu bestilt og det blev
> Biblioteket i første omgang

Hæ hæ - de var udsolgt da jeg ville købe dem sidst, så jeg valgte osse
biblioteket; og den plejer at være hjemme hér i kommunen
Hans
www.zofiaoghans.dk