Without Warning
Fra : Kim2000

Dato : 20-07-09 23:40

Så kom min stak gamle film endelig i dag. En af dem var Without Warning, her
er et lille klip: http://www.youtube.com/watch?v=6YYVkxS4s_o (se klippets
pointe ved 2:30 og frem)

Og ja, den var jo husket lidt anderledes skræmmende Men jaja, den var da
okay.

Også The Car var med, men den har jeg ikke set endnu. Den gav mig mareridt i
ugevis da jeg så den første gang.

mvh
Kim

Fra : Optimus Prime

Dato : 21-07-09 13:40

Kim2000 skrev:
> [...]
> pointe ved 2:30 og frem)
>
> Og ja, den var jo husket lidt anderledes skræmmende Men jaja, den var da

Jeg genså den her for nylig, måtte endda "snyde" for at komme til at se
dem... men huskede coveret fra videobutikken dengang i 80'erne - og en
her i gruppen hjalp mig med at finde frem til filmen

Der er nu noget over de gode gamle b-film der

Fra : Kim2000

Dato : 21-07-09 13:43

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i gruppen hjalp mig med at finde frem til filmen
>

> Der er nu noget over de gode gamle b-film der

Ja, på google video og youtube kan man finde mange b-film, den tekniske
standard er lav, men det er standarden på filmen jo også