Villy, Harald, Benni og @
Fra : Lyrik

Dato : 30-08-09 02:29

Kunne i ikke lade være med at skændes og holde søndag for en gangs skyld?

Bare en pause i mundhuggeriet en enkelt dag, for at se hvordan det virker.
Sig til jer selv:"I dag søndag vil jeg for en gangs skyld sige noget godt
om mine medmennesker!" Bare for en eneste gangs skyld.

Nu har i skændtes hver eneste dag i månedsvis! Bare en dag uden at i
skændes ville være som et kildevæld i ørkenen. Bare én dag!

--
Hilsen
"Lyrik"

Fra : Den 9.

Dato : 30-08-09 09:07

"Lyrik" <lyrik@live.dk> skrev i meddelelsen
news.uzgbp8jbvaihdp@lyrik-pc...

> [...]
>
> Nu har i skændtes hver eneste dag i månedsvis! Bare en dag uden at i
> skændes ville være som et kildevæld i ørkenen. Bare én dag!

gu ve je da ej - og sku da slet ikke fordi det er søndag

du ka sku da bare la være at tage den bærbare med i din kirke, så har du da
fred i et par timer

i øvrigt er søndag den bedste dag, for det er den dag de hellige er mest
aktive

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 30-08-09 10:49

"Den 9." <ska.do.ha.sl@g> skrev i meddelelsen

> [...]
> da fred i et par timer
>
> i øvrigt er søndag den bedste dag, for det er den dag de hellige er mest
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Prøv at række hånden ud til en positiv dialog. Jeg ved du kan gøre det
Benni!

Hilsen
Jens

Fra : Den 9.

Dato : 30-08-09 19:00

"Jens Erik Bech" <lyrik@live.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Prøv at række hånden ud til en positiv dialog. Jeg ved du kan gøre det

så slå ørerne ud og se verden som den er og ikke som i tror den er

Fra : Vidal

Dato : 30-08-09 10:42

Lyrik skrev:

> [...]
>
> Nu har i skændtes hver eneste dag i månedsvis! Bare en dag uden at i
> skændes ville være som et kildevæld i ørkenen. Bare én dag!

Indtil videre har jeg ikke mælet et bogstav.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 30-08-09 10:50

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Indtil videre har jeg ikke mælet et bogstav.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Så mæl noget! Noget positivt!

Hiolsen
Jens

Fra : Vidal

Dato : 30-08-09 10:52

Jens Erik Bech skrev:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Så mæl noget! Noget positivt!

Bæ er smuk.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 30-08-09 10:57

Vidal skrev:

> Bæ er smuk.

- og lugter godt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 30-08-09 11:31

> - og lugter godt.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Er det positivt? En skjult cikane imod Benni som Guds Søn er død for?

Det kan du gøre meget bedre Villy!

Hilsen
Jens

Fra : Vidal

Dato : 30-08-09 12:11

Jens Erik Bech skrev:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Er det positivt? En skjult cikane imod Benni som Guds Søn er død for?
>
> Det kan du gøre meget bedre Villy!

Jeg ved ikke om Gud vil sætte pris på det, men jeg
er sikker på vor ven Bæ9 kan. Det er hans eget
sprog. Hvis da han ikke *vælger* at appellere til
gruppen for at finde lidt sympati.

En hårdtslående mimose!

Jeg har ved flere lejligheder forsøgt at komme
Bæ9 i møde, det kan han derimod ikke appreciere.

Jeg kan se, at han og jeg deler meninger på mange
områder, men han vil sælge sin egen bedstemor for
en (dum) vits.

Det er jo ikke sådan, jeg hader ham. Ind imellem
synes, jeg endda, han er sjov. Men indimellem
kan jeg godt blive irriteret over hans dallevalle-
kristendom, som ingen andre end ateister vil skrive
under på.

Jeg tror, hvis han og jeg mødtes tilfældigt på et
værtshus, kunne vi fint komme ud af det med hinanden.

Og selvfølgeligt er det dumt af mig altid at komme
ud i trakasserier med ham.

http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/Sprog/Fremmedord/Tl-t%C3%A5/Trakasseri

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 30-08-09 12:44

On Sun, 30 Aug 2009 13:10:59 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg ved ikke om Gud vil sætte pris på det

hvilken af dem?

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Vidal

Dato : 30-08-09 13:57

Skriver islamist-agenten @.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 30-08-09 14:05

On Sun, 30 Aug 2009 14:57:08 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Skriver islamist-agenten @.

nej jeg spurgte -

hvilken af guderne?

hvordan går det med en forklaring på påskevrøvlet i NT og
trosbekendelser?

Fra : Den 9.

Dato : 30-08-09 19:13

"@" <376@indnkvalid.invavlid> skrev i meddelelsen

> hvilken af dem?

er der flere bæer

Fra : @

Dato : 30-08-09 19:42

On Sun, 30 Aug 2009 20:13:25 +0200, "Den 9." <ska.do.ha.sl@g> wrote:

>"@" <376@indnkvalid.invavlid> skrev i meddelelsen

>er der flere bæer

nej

flere guder

rækken af guder folk gennem tiden har opfundet er næsten endeløs

Fra : Den 9.

Dato : 30-08-09 20:33

> nej
>
> flere guder
>
> rækken af guder folk gennem tiden har opfundet er næsten endeløs

endeløs - ja så er det ikke en bæ

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 30-08-09 12:51

> Jeg ved ikke om Gud vil sætte pris på det, men jeg
> er sikker på vor ven Bæ9 kan. Det er hans eget
> sprog.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Han ønsker noget mere.. har du ikke set navneforandringen til "Den 9."
"Bæ9" er jo kun skolegårdsjargon for Benni eller Benny. Det er jo kun for
sjov og ikke udtryk for et ønske om at blive skydeskive for fækalier!?

Hvis da han ikke *vælger* at appellere til
> gruppen for at finde lidt sympati.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vi ønsker alle sympati! Bare lidt! Bare en lillesmule! Bare det at få lov
til at være et menneske med menneskerettigheder.

> [...]
>
> Jeg kan se, at han og jeg deler meninger på mange
> områder, men han vil sælge sin egen bedstemor for
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Men hvor er respekten for Jesu hensigt, der er at redde dig, mig og Benni?
Kunne vi ikke sætte os ud over "rettighedshaveriet" bare én eneste dag og
opleve et fællesskab, bare én dag?

Sig noget smukt Villy!

Hilsen
jens

Fra : Vidal

Dato : 30-08-09 13:27

Jens Erik Bech skrev:

> [...]
> "Bæ9" er jo kun skolegårdsjargon for Benni eller Benny. Det er jo kun
> for sjov og ikke udtryk for et ønske om at blive skydeskive for

Jo, vor ven Bæ har passeret sin 50 års fødselsdag,
så hvis han holder fast i skolegårdsretorik i den
alder, så er der dybere grunde ...

Specielt da, da han ikke hedder Benny eller Benni.
Og for den sags skyld heller ikke Kurt (Q8).

> Hvis da han ikke *vælger* at appellere til
> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Vi ønsker alle sympati! Bare lidt! Bare en lillesmule! Bare det at få
> lov til at være et menneske med menneskerettigheder.

Det har jeg skam givet ham. Jeg har også været
hård ved ham, indrømmet.

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Men hvor er respekten for Jesu hensigt, der er at redde dig, mig og Benni?

Jeg er ikke missionær, jeg påpeger blot fejlagtige
forståelser af, hvad kristendommen er, hvor jeg
finder dem.

I det hele taget tror jeg, missioneringens tid er
forbi.

> Kunne vi ikke sætte os ud over "rettighedshaveriet" bare én eneste dag
> og opleve et fællesskab, bare én dag?

Jeg tror, du tror, jeg har noget mod Bæ9. Det har
jeg ikke. Jeg har det vist med ham, som missionsmænd
har det med bøsser.

Men måske har jeg taget fejl af og han er måske mere
følsom, end han lader til.

> Sig noget smukt Villy!

jeg skrev blid nakkevind
det bruger kluppen til at udvisk det håre sind
man kan jo med vilje føle den blide nakkevind for at udviske tiret
sind
men husk at have fødderne med i det
du er nu bedst som et venenligt menneske
(tkruse)

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 30-08-09 13:42

> [...]
> sind
> men husk at have fødderne med i det
> du er nu bedst som et venenligt menneske
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

I "trekantskvarteret"
med de "blå trampoliner"
for enden af indkørslen i sit vinklede hus
dybt i haven hvor vinden har mistet sin pust
hvor fuglene samles i træernes top
der sidder Villy og kigger op.

Hilsen
Jens

Fra : Vidal

Dato : 30-08-09 14:00

Jens Erik Bech skrev:

> [...]
> med de "blå trampoliner"
> for enden af indkørslen i sit vinklede hus
> dybt i haven hvor vinden har mistet sin pust

Gud velsigne googlemaps.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 30-08-09 18:33

> Gud velsigne googlemaps.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Detr var nu ENIRO!))

Hilsen
Jens

Fra : Vidal

Dato : 30-08-09 20:28

Jens Erik Bech skrev:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Detr var nu ENIRO!))

Lidt skal også have ret.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Den 9.

Dato : 30-08-09 19:23

> I det hele taget tror jeg, missioneringens tid er
> forbi.

hmmm - enig

> Jeg har det vist med ham, som missionsmænd
> har det med bøsser.

øhhhh - fortæl....

Fra : Den 9.

Dato : 30-08-09 19:19

> [...]
> Kunne vi ikke sætte os ud over "rettighedshaveriet" bare én eneste dag og

ja villy - du ved faktisk ikke hvor ydmygende og nedrig du er overfor en
stakkels fyr hvis forældre kaldte deres håbefulde søn for Benny - Bæ9 -
havde jeg så tillige været født i Tarm eller Lem, havde det da været helt
elendigt (for ikke at snakke om alle de hellige der huserer dér på de
kanter)

du er en slambert er du!

- og når en indremissionær støtter mig og nærmest ønsker at jeg kommer i
himlen, så har du fame godt nok været slem!!!

Så som straf: Fadervor 5 gange inden du sover og hænderne over dynen, så
klimrer englene igen i dit liv

Fra : Vidal

Dato : 30-08-09 20:28

Den 9. skrev:

> [...]

> himlen, så har du fame godt nok været slem!!!

> Så som straf: Fadervor 5 gange inden du sover og hænderne over dynen, så

Hehe. Jeg tror Tarm og Lem er lige dig, ligegyldigt
hvor du bor.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Den 9.

Dato : 30-08-09 19:13

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev

> Jeg har ved flere lejligheder forsøgt at komme
> Bæ9 i møde,

vi ka da vist kun mødes i dit menighedshus

> Jeg kan se, at han og jeg deler meninger på mange
> områder

mange og mange.... tjow - aftenskmad skal spises mellem 17 og 19 og......

> Men indimellem
> kan jeg godt blive irriteret over hans dallevalle-
> kristendom

øhhhh - hvad er det for en ting

, som ingen andre end ateister vil skrive
> under på.

jeg er ikke ateist - jeg gider ikke være ist

> Jeg tror, hvis han og jeg mødtes tilfældigt på et
> værtshus, kunne vi fint komme ud af det med hinanden.

hvor og hvornår

Fra : Vidal

Dato : 30-08-09 20:29

Den 9. skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev

> vi ka da vist kun mødes i dit menighedshus

Jeg har kun et almindeligt hus.

> , som ingen andre end ateister vil skrive

> jeg er ikke ateist - jeg gider ikke være ist

Måske ate, så?

> hvor og hvornår

Hvad med Lørups? Næste gang jeg besøger min bror. Han
bor på de kanter. Eller kom selv med et forslag.

Hvordan kan jeg kende dig?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Den 9.

Dato : 30-08-09 20:36

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev

> Hvad med Lørups? Næste gang jeg besøger min bror. Han
> bor på de kanter. Eller kom selv med et forslag.

> [...]

hehe - besnærende at skulle mødes - og så kuriøst, i larsens
dagligstue.......

men nej villy - bæ9 overgir sig aldrig

Fra : Vidal

Dato : 30-08-09 20:58

Den 9. skrev:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev

> hehe - besnærende at skulle mødes - og så kuriøst, i larsens
> dagligstue.......

Så kuriøst er det vel heller ikke? Men du må
gerne vælge stedet.

> men nej villy - bæ9 overgir sig aldrig

Hehe, nej, det ved jeg.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Den 9.

Dato : 30-08-09 19:07

"Jens Erik Bech" <lyrik@live.dk> skrev

> Benni som Guds Søn er død for?

må jeg være fri - lade sig aflive for min skyld - det har jeg skutte bedt
ham om!!! Hvad bilder han sig egentligt ind? Nu ku jeg så rende rundt og
have dårlig samvittighed over det resten af livet, men det lader jeg nu
andre om, for jeg ved det bare er en dårlig historie.

> Det kan du gøre meget bedre Villy!

så - nu ska villy osse ha dårlig samvittighed.... så ka han prøve sin egen
medicin, ka han

Fra : Den 9.

Dato : 30-08-09 19:03

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev

> Bæ er smuk.

tjae - nlogen er til tæsk og tis - andre til bæ....
....nogen ka nøjes med to minutter i mørke

- sårn er vi da heldigvis forskellige og dermed spændende

Fra : Den 9.

Dato : 30-08-09 19:01

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Så mæl noget! Noget positivt!
>
> Hiolsen
> Jens

han ku jo prøve - selvom det blir svært - at gi nogen ret

Fra : Vidal

Dato : 30-08-09 20:28

Den 9. skrev:

> han ku jo prøve - selvom det blir svært - at gi nogen ret

Lille Bæ, hvis jeg har været for ond ved dig, så
sig til.

Måske har Lyrik ret?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 30-08-09 22:27

> Lille Bæ, hvis jeg har været for ond ved dig, så
> sig til.
>
> Måske har Lyrik ret?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Da vi talte i ro og fred
blev vi
en bedre menneskehed.
der hvor der satses på dialog
har våbnene svært ved at spire og gro.
At elske sin fjende er at elske sig selv.
det var ikke så svært-
var det vel?

med disse ord erklærer jeg dagen for gået godt og i fred.))

Tak fordi I ikke skændtes.

Hilsen
Jens

Fra : Vidal

Dato : 30-08-09 22:56

Jens Erik Bech skrev:

> [...]
> det var ikke så svært-
> var det vel?
>
> med disse ord erklærer jeg dagen for gået godt og i fred.))

Der er 5 min. endnu.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard