Mobbeofre har stor selvmordsrisiko
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-08-09 11:36

http://sites.google.com/site/kallfiles1/christianity/suicide
+
http://sites.google.com/site/kallfiles1/christianity/behavior

> (Jesus says:)
>
> Do for others just what Your want them to do for You.
> (Luke 6,31)

News from Videnskab.dk:
http://www.videnskab.dk/composite-2851.htm?utm_medium=nyhedsbrev

=== citat start ===

Mobbeofre har stor selvmordsrisiko

27. august 2009 kl. 04:03

Ofre for mobning skal ikke bare leve med lavt selvværd og udsigt
til depressioner. Nu viser to nye undersøgelser, at mobning øger
risikoen for selvmord.

[ ... ]

=== citat slut ====

With kind regards,
Last OUTPUT: 09534 news:4a965f99$0$296$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage File no: 9535

Fra : Vidal

Dato : 27-08-09 11:40

Igen, Mogens, hvad har det med kristendom at gøre?
Mobber kristne mere end andre?

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-08-09 11:54

"Vidal" skrev ...