Årsager til homoseksuel- og pædofili-adfær~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 25-08-09 10:22

http://sites.google.com/site/kallfiles1/christianity/sexuality

> Files
> Christianity
> Sexuality
> Homosexuality
> Pedophilia
> Wait for me

Statistisk set ér desværre den katolske Kirke *overrepræsenteret* med hensyn
til homoseksuel- og pædofili-adfærd i forhold til resten af samfundet.

Det er derfor rimeligt at spørge sig selv:

Hvorfor ?

Er der fx. noget i systemet, som uhensigstmæssig måske ligefrem
*fremprovokerer* dette ?

Hmm ...

På baggrund af min fortid, herunder dét at leve i cølibat, er jeg måske nok den,
som bedst er i stand til at indleve mig i og således forstå, hvad der foregår,
menneskelig set, i den pågældende gruppe.

Det er således IKKE helt uden grund, at jeg har valgt at beskrive et menneskes
psykiske udvikling som et Højhus, hvor etage efter etage bygges OVENPÅ
hinanden.

Hele konstruktionen bygger nemlig på den tese, at dersom en underetage IKKE
er konstrueret godt nok, er den faktisk IKKE i stand til at bære overetagen,
herunder fx. "den seksuelle etage", og bygningen braser sammen, billedlig talt.

Ja, jo ... det er korrekt, og det lyder jo også utrolig fromt, ja ligefrem fantastisk
smukt, når der i Bibelen tales om at ... "en ugift mand tænker på det, der hører
Herren til, hvordan han kan glæde sin Herre" (1.Kor. 7,22-34)

Men det er komplet *urealistisk* i denne (fortabte) verden at PÅDUTTE alle
medarbejderne denne seksuelle afholdenhed som minimumskrav for, at de
overhovedet kan tjene Herren (som præster osv.)

Det er heri, at fejlen opstår, skønner jeg fortsat!

-

Jeg er - som tidligere sagt - IKKE ansat i spytslikkeriafdelingen. Jeg er ansat i
servicebranchen i afdelingen for håbløse sager. Min herres opgave består i - om
mulig - at få systemet til at fungere bare nogenlunde igen!

Er problemet opstået nede i kloaken, fx. i form af en tilstoppelse, så er det altså
også her, at reparationen nødvendigvis må foretages, fordi det nok er den eneste
forklaring på, at du får ulækker bæ op af køkkenvasken og ude på toilettet!

Afløbet er defekt!

-

Jeg havde engang en ven, som absolut IKKE ku' leve i cølibat, fordi de seksuelle
følelser ganske naturligvis voksede dag for dag. Til sidst kom han jo til at tænke i
seksuelle baner (mere end hvad godt var), bare han så en lygtepæl (som åbenbart
kunne minde ham om en penis).

Han havde - kort sagt - det vi kalder for et *udækket* behov, og således er det
med alle mennesker, mere eller mindre, at vi netop IKKE er guder men er
*begrænset* af vores menneskekrop, og kan derfor OVERRUMPLES af
indespærrede følelser, som kan føde - hvis de i al for lang til negligeres - fx.
optændthed-af-begær!

Det er disse *kendsgerninger*, som jeg (og andre) gerne vil have Jer til af fokusere
mere på.

Vær *realister*!

Det siger jo sig selv, at hvis jeg (mod min inderste dybeste vilje) afstår fra sex i al
evighed, fordi jeg også gerne vil være katolsk munk, nonne eller præst (DA ER JEG
JO ALLEREDE KOMMET I UBALANCE med min biologiske krop.

Før eller sidenhen vil jeg blive *fristet* over evne, fx. når jeg ser en lygtepæl eller
en anden munk (eller nonne) i tilsvarende forarmede situation.

Det seksuelle forhold, altså homoseksualiteten, indledes måske først langt senere
i processen, men første spadestik (i denne sørgelige fiasko) er allerede ved at
blive en kendsgerning! Nu skal den bare vokse og have næring osv. (Jak.1,14-15)

På tilsvarende vis mht. overgreb på børn og unge!

-

Blandt mennesker er der et ordsprog, som lyder:

Få appetit ude, men spis hjemme.

Ordsproget betyder sådan set blot, at seksual-akten forbliver i hjemmet.

Endskønt vi som kristne (jøder og muslimer) ikke må begære vor næste, ej
heller blot i tanke, apropos ukrudtsfrøet, så er der nu nok lidt i dette ordsprog,
vi kan lære, fordi ...

Det siger jo sig selv, at den, som hjemmefra har fået et overdådigt måltid, *ER*
blevet tilfredsstillet, og når så vedkommende vandrer om i verden; ja så vil andre
selvfølge fortsat lokke med fristelser, såsom bare-bryster, sex-på-flaske, dåse osv.
... Men personen er fuldstændig bedøvende ligeglad; kommer nærmest til at
*overse* det, apropos det at være immun...

Hvorfor ?

Der er ikke plads til mere mad i maven ...

Livet er jo også *andet* end bare grov-æderi, sex eller havesyge, ikke sandt ?

I want You to *understand* this, Friend and brother ...

Mit hus, siger Herren (fornemmer jeg ligesom Ånden sige nu her i denne vore
online-forsamling), ér Mit(. Jeg er Godsejeren°, du er blot min godsforvalter)...

And then I heard a voice from Heaven said:
(2009-08-25, Tuesday, day no 237, CET 10:57, GMT 08:57)
- "Vær tro."

CET 10:58
- "fast."

Means:
Vær trofast

-

(Perhaps) coming up:
Forstyrrelser i seksualiteten - Was: Det levende hus

With kind regards,
Last OUTPUT: 09501 news:4a9281fa$0$308$14726298@news.sunsite.dk
09500 news:4a927d2b$0$300$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage File no: 9501