Profetisk lovsang
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 24-08-09 11:03

I går morges - det var for øvrigt en smuk morgen som solskin - var jeg på vej
hen til gudstjeneste, og jeg ku' jo selvfølgelig ikke la' være med at synge lidt i
ånden og blot takke Gud for denne nye dejlige dag, hvor vi alle store som små i
Herrens Rige° sammen nu skulle lovprise og tilbe' Gud i en stor symfoni ...

Da kom jeg i tanke om et skriftsted, som lyder således:

Og de synger en *ny* sang ...
og ingen kunne lære den sang uden ... (de udvalgte)
(Åb. (Rev) 14,3)

Og så var det, at jeg tænkte:

Gad vide om dette er Gud helligånds måde at træne os kristne op i af fornemme
hvad vej Gud Helligåndsvinden blæser ?

Altså:
Vi synger i ånden, ligesom nogle har tungetale.

Men vi aner faktisk ikke, hvordan *fortsættelsen* af melodien skal lyde.

Så dét, vi gør, er, at vi bruger nogle menneske egenskaber; eller rettere sagt.

Vi *TILLADER* Gud få mulighed for, gennem disse vor menneskelige
egenskaber at gøre sit Underværk.

Det kan eksempel vis være *mirakuløse* helbredelser, akkurat som dengang
Jesus selv personlig - biologisk set - gik rundt her på Jorden.

See perhaps ...

http://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage/Home/music/hillsong

> 08
> Hillsong - Healer Live 2008
> http://www.youtube.com/watch?v=N-HKRtoUrP0
[ ... ]
> 09
> Hillsong - You Are Here (The Same Power) - With Subtitles
> http://www.youtube.com/watch?v=-2J9Ia0X6WE&feature=related

Jesus er jo den samme i dag, som dengang. Men hvor Han° dengang ikke kunne
betjene så mange (over fysiske store afstande) pga. sin legemes biologiske
begrænsninger, kan Han° i dag være allestedsnærværende ved sin Ånd°;
altså Gud Helligånd. Smart, ikke sandt ? ...

Men hvad ér det for nogle menneskelige egenskaber, Gud ønsker at bruge
i os kristne ?

Måske (tænkte jeg her denne søndag morgen) talte andagtsteksten fra
Lørdag lidt herom:

Input www.ucb.dk

=== citat start ===

Lørdag 22. august (2009)

Intuition

"Gud har i sin nåde givet os forskellige gaver, så vi kan hjælpe
hinanden. ..." Rom 12,6

Gode ledere har intuition. De 'ser det', når andre ikke opdager noget; de 'fatter
det'. Ikke alle er begavet med intuition; der er

1) de, som aldrig kommer til at 'se det'.
Det er ligeså klogt at sætte den slags
mennesker til at lede, som det er at presse en firkantet gris gennem et rundt hul;
lige meget hvor hårdt du slår og maser - du får den ikke til at passe. Det er en
fejltagelse at sætte én til at være leder, hvis gav er at yde praktisk hjælp. For øv-
rigt har alle orkestre brug for en god andenviolon. Vi står kun til ansvar for de ga-
ver, Gud har udrustet os med, ikke for dem vi ønsker os - eller dem, andre men-
nesker mener, vi har eller burde have.

2) de, som bliver opdraget til at 'se det'.
Disse mennesker er i besiddelse af
råmaterialet; de skal bare oplæres og vejledes. Dr. John Maxwell påpegede, at
evnen til at tænke som leder, er 'tillært intuition'. Disse mennesker skal blot have
nogen til at informere, instruere og inspirere sig, så kan de blive gode ledere.
Det er virkelig sådan, at uden intuition, er vi dømt til gennem hele livet ikke at se
klart på omstændigheder og muligheder.

3) de, som helt naturligt 'ser det'.
Det er dem, som er født med ledertjene-
stens gave. De forstår instinktivt andre mennesker og ved, hvordan de skal
hjælpe dem fra punkt A til punkt B. Selv i barndommen optræder de som le-
dere. På legepladsen vil du kunne iagttage, hvordan alle andre følger dem. Men-
nesker med en sådan gudgiven intuition kan udvikle den, blive gode ledere og
derved velsigne andre.

Et billede på det allerbedste lederskab får du, hvis du studerer Kristi liv. Jesus
sagde: "Menneskesønnen kom jo ikke for at lade sig betjene, men for selv
at tjene og give sit liv som løsesum, for at mange kan blive sat fri." Matt 20,28

=== citat slut ====

Intuition ?
(spurgte jeg min Herre og Skaber° den morgen)

Tja ...

Hvorfor ikke ?

Fordi ...

Den vej°, vi skal gå, har vi jo aldrig gået før, apropos israelitternes ørkenvandring.

Berus dig altid i Min Ånd, kan jeg næsten ligesom fornemme, Herren sige, apropos
Højsangen 1,1

Og i det samme blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen, som sagde:

(2009-08-24, Monday, day no 236, CET 11:51, GMT 09:51)
- "Herved lærer du vejen af kende."

CET 11:51
- "Du skal gå."

CET 11:51
- "For Mit Åsyn."

(Så må det være Farmand°, som her taler ... ... )

CET 11:51
- "Skabning!"

CET 11:51
- "Jeg taler til dig."

With kind regards,
Last OUTPUT: 09498 news:4a925740$0$300$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage File no: 9499

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 24-08-09 12:45

"Jesus-loves-you" skrev ...

> [...]
>
> CET 11:51
> - "For Mit Åsyn."
>
> (Så må det være Farmand°, som her taler ... ... )

Med til historien hører derfor også, kan jeg nu godt indse, at vor meninghed
skulle indgå i en større menighed, og det blev en spændende dag med
profetisk vlkomst og lovsang osv. ...

Det var *naturligt* at være en del af sin egen lille gruppe, såvel som at indgå
i den langt større enhed og her hilse på folk, man aldrig havde mødt før men
som dog tilhørte ... the Family ...

Interrupt return from ...

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 24-08-09 13:05

"Jesus-loves-you" skrev ...

> Det var *naturligt* at være en del af sin egen lille gruppe, såvel som at indgå
> i den langt større enhed og her hilse på folk, man aldrig havde mødt før men
> som dog tilhørte ... the Family ...
[ ... ]
> [...]
> altså dér, hvor BÅDE mennesker og engle deltager, apropos Hebr. 12,22b ...

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps the voice of ET):
(2009-08-24, Monday, day no 236, CET 13:51:28, delay 0:00:02 ur)
- "I lige måde."

CET 14:00
- "Min ven."

CET 14:00
- "Og elsker."

Wow ...

ELSKER dig. Din stemme blev så blid og kærtegnende, akkurat som dengang
jeg ikke anede, *hvem* du var (under et profetisk syn i Kirken, men hvor du
gav mig et knus).

Jeg *besværger* Jer, Jerusalems døtre ...

Gosch ... kiss me again ...