Taleban skar fingre af afghanere + Jesus-b~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 22-08-09 12:16

http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics/taliban

> 173 dage siden Asteroid near hit the Earth on day 61, 2009-03-02
[ ... ]
> File-status:
[ ... ]
> Taliban

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s128 Lør 22 Aug (2009, CET) 13:09:00

Taleban skar fingre af afghanere

To afghanere fra Kandahar-provinsen i
det sydlige Afghanisatn har fået skåret
deres fingre af af Taleban, efter de
stemte ved præsidentvalget. Det
fortæller valgobservatører, beretter TV
2-korrespondent Rasmus Tantholdt,

For at undgå synd ved valget, skulle
vælgerne dyppe deres pegefinger i blæk,
når de havde afgivet deres stemme. På
den måde var det let at se, om de havde
stemt én gang. Men samtidig var det
osgå let for Taleban, der inden valget
havde truet med at skære fingrene af
vælgere, at finde frem til potentielle
ofre.

22. aug 12:21

=== citat slut ====

Hmm ...

Fremover bør man nok anbringe en blækklat et ikke umiddelbart
synligt sted, fx. ved navlen.

Det besværliggør godt nok valgprocessen, hvor så mænd skal
kontrollere mænd, og kvinder kontrollere kvinder, men hva' ...

Det er at bedre fremfor denne *meningsløse* modbydelige vold
på sagesløse civile.

Kun *onde* mennesker, gør den slags ting; apropos ...

http://sites.google.com/site/kallfiles1/islam/koran-notater/jesus-et-forbillede

> Jesus et forbillede
>
> Sura 43,60
> Sura 43,62...

Jesus-Break:
(2009-08-22, Saturday, day no 234, CET 12:55, GMT 10:55
- "Jeg siger."

CET 12:55
- "Til jer nu."

(Jesus to the brainwashed:)

CET 12:55
- "At I skal holde op."

CET 12:55
- "Med ... "

Arh ... nu smuttede tråden, Jesus ...

(Jesus to us, the non-brainwashed:)

CET 12:57
- "Jeg er med jer."

CET 12:57
- "I jeres kamp."

CET 12:57
- "Mod uret."

CET 12:57
- "...

Jesus, jeg kan altså ikke følge med i det hurtige tempo ...

Hvad var det nu, Du sagde ?

Det var vist nok noget med 'ondskab', men jeg har *glemt*, hvad
Du helt præcis sagde ...

CET 12:59
- "Uret."

CET 12:59
- "Ondskab og deslige."

Tak Jesus ...

(Jesus to the brainwashed:)

CET 13:00
- "Mine skabninger."

CET 13:00
- "Skal du lade være i fred."

With kind regards,
Last OUTPUT: 09482 news:4a8fb782$0$299$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage File no: 9483

Fra : Isachsen

Dato : 22-08-09 14:16

Jesus-loves-you wrote:
> [...]
>

> News:
>
> === citat start ===
>
> TV2 TTV s128 Lør 22 Aug (2009, CET) 13:09:00

Hvorfor skal vi uten videre tro på dette? Under Kuwait-krigen fikk vi
også høre, at irakiske soldater stakk ihjel med sine bajonetter de
nyfødte barna på en klinikk og kastet kroppene ut av vinduet. Senere ble
det hele dementert - det var diktet opp av amerikanske
propaganda-etater.

Isachsen