Politiet ransager Evangelist. Kvaksalveri,~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 21-08-09 12:51

DR1 s127 fre 21 aug (2009, CET) 13:32

Politi over for nyhederne.tv2.dk.

- Vi beslaglagde computere og desuden
tre flyttekasser, som vi skal til at gå
igennem. Desuden har vi foretaget flere
afhøringer, siger Keld Olesen fra
lokalefterforskningen i Hillerød.

=== citat slut ====

Ups!

Jeg tror i grunden ikke, at politiet begynder at foretage en
ransagning Uuden, at der er en *rimelig* grund hertil !

Med andre ord: *Begrundet* mistanke.

Og dét er altså ret *alvorligt*.

ENHVER kristen bør lytte godt efter, når Øvrigheden tager SÅ
drastiske skridt i brug og spørge sig selv:

Kan det tænkes, at jeg er blevet lidt for fanatisk i min tro ?

Du kan fx. altid hurtig måle "temperaturen" ved at spørge dig selv:

Hvad kommer der ud af det her foretagne ?

Kommer der til at lægge lig på bordet (eller noget lidt der-hen-af) ?

For gør der det, så er der noget galt !!!

Gud ér kærlighed, og Kærligheden° gør IKKE sin næste noget ondt...

Og i det samme blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen, som sagde:
(2009-08-21, Friday, day no 233, CET 13:49, GMT 11:49)
- "Amen."

With kind regards,
Last OUTPUT: 09472 news:4a8e8491$0$297$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage File no: 9473