Prove that Jesus is imaginary in less than~
Fra : Patruljen

Dato : 24-07-09 08:53

( Bevis for at Jesus er imaginær på mindre end 5 minutter. )
http://www.youtube.com/watch?v=HUj8hg5CoSw&videos=IQPTfnTdmz8&playnext_from=TL&playnext=1

Fra : @

Dato : 24-07-09 16:16

On Fri, 24 Jul 2009 07:52:49 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>( Bevis for at Jesus er imaginær på mindre end 5 minutter. )
>http://www.youtube.com/watch?v=HUj8hg5CoSw&videos=IQPTfnTdmz8&playnext_from=TL&playnext=1

selv med klare og tydelige henvisninger til Jesu egne udsagn i
evangelierne VIL de kristne ikke VIDE de TROR de ved

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Vidal

Dato : 02-08-09 11:31

@ skrev:

> selv med klare og tydelige henvisninger til Jesu egne udsagn i
> evangelierne VIL de kristne ikke VIDE de TROR de ved

Nej, kristne ved de tror; de tror ikke, de tror, de ved.

Det er pointen ved at tro.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 02-08-09 14:26

On Sun, 02 Aug 2009 12:31:04 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Nej, kristne ved de tror; de tror ikke, de tror, de ved.
>
>Det er pointen ved at tro.

netop

som i al anden overtro.

Der findes faktisk i ramme alvor folk som IKKE tror der findes nisser.

Det er nisserne heldigvis fløjtende ligeglade med.

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 03-08-09 19:50

"@" <376@indnkvalid.invavlid> skrev i meddelelsen
> On Sun, 02 Aug 2009 12:31:04 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> Der findes faktisk i ramme alvor folk som IKKE tror der findes nisser.
>
> Det er nisserne heldigvis fløjtende ligeglade med.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Dem der tror på nisser tror du er en nisse og giver dig en rød hue på og et
fad risengrød og sætter dig op på loftet!

Dem der tror du er en vantro der har hånet profeten, skærer din hals over og
smider dit afskårne hoved i dit skød.

De som tror på Jesus finder dig som hjemløs, lytter til dig, hjælper dig og
bespiser dig.

De som ikke tror på noget, tror heller ikke på dig, de overvåger dig og
efterlader dig ensom under stjernerne hvor du står og råber forgæves.
Det er blandt de sidste du skal finde dit fællesskab.

Jeg må sige:"God fornøjelse!"

Hilsen
Jens

Fra : B ae 9

Dato : 03-08-09 19:53

"Jens Erik Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> efterlader dig ensom under stjernerne hvor du står og råber forgæves.
> Det er blandt de sidste du skal finde dit fællesskab.

Jense-rik har haermed fordømt @ til fortabelse - gu ve va en fatwa hedder i
kristen-sprog?

Fra : Lyrik

Dato : 04-08-09 12:52

Den 03.08.2009 kl. 20:53 skrev B ae 9 <d@jl.ige>:

> "Jens Erik Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> Jense-rik har haermed fordømt @ til fortabelse - gu ve va en fatwa
> hedder i kristen-sprog?
,,,,,,,,,,,,,,,,
Kære Benni!

En "fatwa" hedder :"en udstødelse eller ekskommunikation!" Hvis nogen som
bærer brodernavn vandrer uskikkeligt så kan man vende vedkommende ryggen
og udelukke ham fra nadverfællesskabet.
Dette for at han skal besinde sig og igen søge fælleskabet i Herren Jesus
Kristus.

Vil du gerne genoptages i det kristne fællesskab Benni?

Hilsen
Jenserik

--
Hav en god dag ønsker
Jens Erik

Fra : B ae 9

Dato : 04-08-09 15:31

"Lyrik" <lyrik@live.dk> skrev i meddelelsen
news.ux4y770nvaihdp@jens-erik-bechs-macbook.local...

> [...]
> Kristus.
>
> Vil du gerne genoptages i det kristne fællesskab Benni?

hvad mener du med *gen*-optages

nogen sir de smider krykkerne andre at de kører med kevlardæk

- ja, jeg ved godt hvem jeg tror på

(ville DU købe en brugt bil af jenserik??)

Fra : Lyrik

Dato : 04-08-09 17:32

Den 04.08.2009 kl. 16:31 skrev B ae 9 <d@jl.ige>:

> "Lyrik" <lyrik@live.dk> skrev i meddelelsen
> news.ux4y770nvaihdp@jens-erik-bechs-macbook.local...

> hvad mener du med *gen*-optages
,,,,,,,,
Du ved, det her er livssyn kristendom og du er ligesom udenfor ægget!?

> nogen sir de smider krykkerne andre at de kører med kevlardæk
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Der sker noget for dem med Jesus! det er det du prøver at udtrykke!

> - ja, jeg ved godt hvem jeg tror på
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det ved jeg også Benni. Du tror på kevlardækkene! Men jeg har oplevet
punkteringer med de dæk! Det er jo cykel vi snakker om.

> (ville DU købe en brugt bil af jenserik??)
,,,,,,,,,,,,,
Da det er mig der er jenserik, så kan jeg ikke handle med mig selv.
Handler du med dig selv Benni?
Jeg tror du snarere mishandler dig selv?
Du har mere værdi end den du skilter med. Du kan roligt slappe af og hygge
dig med mig og Villy.
Du er eget værd i Jesu øjne. Han har givet sit liv for dig for at frelse
dig fra håbløsheden.
Op med humøret Benni. Stop din egen mishandling af dig selv. Få nogle
rigtige relationer med dem du snakker med.
--
Hav en god dag ønsker
Lyrik

Fra : B ae 9

Dato : 04-08-09 20:39

"Lyrik" <lyrik@live.dk> skrev i meddelelsen
news.ux5b7lotvaihdp@jens-erik-bechs-macbook.local...

> [...]
> Det ved jeg også Benni. Du tror på kevlardækkene! Men jeg har oplevet
> punkteringer med de dæk! Det er jo cykel vi snakker om.

nemlig, noget så virkeligt som en cykel - noget så uperfekt som et cykeldæk

> [...]
> Op med humøret Benni. Stop din egen mishandling af dig selv. Få nogle
> rigtige relationer med dem du snakker med.

jojo - og tak - det er ikke intentionerne jeg tvivler på.

Snarere metoderne og disses bivirkninger

Fra : tkruse

Dato : 19-08-09 08:57

On 2 Aug., 12:31, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Nej, kristne ved de tror; de tror ikke, de tror, de ved.
>
> Det er pointen ved at tro.
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

hvor har vi den tro fra,,,at gå på vandet,,men kan ikke selv,,,men
kender vi på en eller anden måde,,, lethed
kan vi ikke fokusere på det og mærke vad der sker med os
selv,,,søg,,søg,,søg,, uden kødet kan det ikke lade sig gøre siger
JESUS og hvad kan kødet,,,det kan føle lethed,,,med vilje efter
hukommelsen af hvad lethed er,,kun Jesus kan,,vil du måske sige,,,men
du må selv køre den cykel,,hente de runstykker,,men når du har
fokuseret på lethed først
så er det måske ikke så tungt,,,han viste dig jo at det kunne lade sig
gøre

Fra : Vidal

Dato : 19-08-09 20:28

tkruse skrev:

> hvor har vi den tro fra,,,at gå på vandet,,men kan ikke selv,,,men
> kender vi på en eller anden måde,,, lethed

Jeg mener ikke, Johannes-evangeliet bidrager med
sandsynlige detaljer om Jesus biografi.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 19-08-09 20:28

Fra : tkruse

Dato : 19-08-09 17:12

On 19 Aug., 21:27, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Jeg mener ikke, Johannes-evangeliet bidrager med
> sandsynlige detaljer om Jesus biografi.
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

har du tro som et sennepsfrø,,,,husk du,,er det det lette som vækker
troen???

Fra : tkruse

Dato : 20-08-09 10:06

On 3 Aug., 20:49, "Jens Erik Bech" <ly...@heaven.dk> wrote:

> [...]
> efterlader dig ensom under stjernerne hvor du står og råber forgæves.
> Det er blandt de sidste du skal finde dit fællesskab.

råber forgæves,,den som råber,,råber på retfærdighed,,også fra de
kristne,,jeg har endnu kun mødt pral hos de kristne
men kunne se i deres øje at der var en fra det høje,,højt at flyve
dybt at falde,,jeg må ud på marken og gjalde
og jeg så den u retfærdige prale præst falde,,,et råb til
stjernerne,,jeg var hjemløs,,han var pral