Klipning af ligusterhæk
Fra : Jan Andersen

Dato : 20-09-09 16:33

Jeg har pga. sygdom endnu ikke fået klippet vores ligusterhæk. Skal jeg
vente til foråret eller kan jeg godt nå det endnu i år?

På forhånd tak
Jan

Fra : Lars

Dato : 20-09-09 16:38

Jan Andersen forklarede:
> Jeg har pga. sygdom endnu ikke fået klippet vores ligusterhæk. Skal jeg vente
> til foråret eller kan jeg godt nå det endnu i år?
>
> På forhånd tak
> Jan

Jeg ville ikke være bange for at klippe den nu, men ville nok ikke
klippe den rigtigt langt ned.

Mvh
Lars

Fra : Carsten

Dato : 20-09-09 16:39

"Jan Andersen" <ingenmail@nej.dk> skrev i en meddelelse news:4ab64b20$0$858
> Jeg har pga. sygdom endnu ikke fået klippet vores ligusterhæk. Skal jeg
> vente til foråret eller kan jeg godt nå det endnu i år?

Jeg har lige klippet vores - ikke pga. af sygdom men på grund af dovenskab

Jeg var lidt tidligere på den sidste år, men ikke meget og der tog den ikke
skade. Regner med at den står der næste år også

Carsten

Fra : Petersen Michael

Dato : 20-09-09 20:05

Jan Andersen <ingenmail@nej.dk> wrote:
> Jeg har pga. sygdom endnu ikke fået klippet vores ligusterhæk. Skal
> jeg vente til foråret eller kan jeg godt nå det endnu i år?
>
> På forhånd tak
> Jan

Jeg har i dag klippet min for anden gang.. Det gik fint, og så er der det
mindre til næste år..

Med venlig hilsen
Michael Petersen

Omme i Nyborg

Fra : Max

Dato : 20-09-09 20:31

Hej Jan

> Jeg har pga. sygdom endnu ikke fået klippet vores ligusterhæk. Skal
> jeg vente til foråret eller kan jeg godt nå det endnu i år?

Klip du bare løs, du kan ikke klippe den ihjel.

--
Mvh Max

Fra : Jan Andersen

Dato : 21-09-09 05:51