Hvad findes der af spændende R6 udstødning~
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 01-08-01 12:09

Jeg har bestemt mig for at få sat anden udstødning på, når jeg i næste uge
skal ind til 1000 km check med min R6 (uuhhh glæder mig til den må få lidt
mere gas og jeg kunne godt tænke mig at vide hvad erfaringer i har med
hvad der er en fed / god udstødning? Jeg er faldet over en dobbelt
udstødning fra Devil, og den syntes jeg godt nok er fræk

Mvh Martin Sjøstrand.

Fra : Rune Larsen

Dato : 01-08-01 12:39

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> og jeg kunne godt tænke mig at vide hvad erfaringer i har med
> hvad der er en fed / god udstødning?

Den der larmer mindst
Ellers brug pengene på nogen gode dæk eller din affjedring....

/Rune

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 02-08-01 11:17

> Den der larmer mindst
> Ellers brug pengene på nogen gode dæk eller din affjedring....

Den der larmer mindst? er det ikke lidt kedeligt, eller det det bare fordi
jeg er gået fra en chopper med en masse larm

Det med dæk og fjedre. Kan jeg mærke den store forskel i det, når jeg er
helt ny på den type maskine, er det ikke for de lidt mere hardcore der skal
presse dem ekstra i sving og ligende?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 02-08-01 12:21

> Den der larmer mindst? er det ikke lidt kedeligt, eller det det bare fordi
> jeg er gået fra en chopper med en masse larm

Ligegyldigt hvor meget den larmer hører du kun en lille brøkdel af lyden
selv da da du sidder en meter foran udblæsningen og desuden sikkert kører
med høreværn ... De eneste der får "glæde" af lyden er dine medtrafikanter
og det er de færeste af disse der værdsætter lyden .....

/\nders

Fra : Rune Larsen

Dato : 02-08-01 13:30

> Den der larmer mindst? er det ikke lidt kedeligt, eller det det bare fordi
> jeg er gået fra en chopper med en masse larm

Sikkert ikke. Der er vældigt mange der kører med råvejern, men IMO er det
begrænset hvad man får ud af det. Jeg syntes ihvertfald pengene er bedre
brugt andetsteds.

> Det med dæk og fjedre. Kan jeg mærke den store forskel i det, når jeg er
> helt ny på den type maskine, er det ikke for de lidt mere hardcore der
skal
> presse dem ekstra i sving og ligende?

Som skrevet andetsteds, er kørekurser en rigtig god ide, hvis du skal have
en fornemmelse af hvad din maskine kan. R6'eren er en _meget_ kompetent
sportsmaskine, som garanteret kan give dig udfordringer de næste par år,
uden problemer. Og for de penge en udstødning koster, er der alliwl til
nogen timer på en bane eller et køreteknisk anlæg.

Der er flere foreninger/personer herhjemme der afholder kurser, hvoraf en
del kan finde på nettet. F.eks. www.dmc.dk . Du må hellere lige spørge en
gang rundt blandt folk, eller søge lidt på nettet, for at finde det kursus
der passer bedst til dig.

Men for lige igen at pointere hvad jeg mener: råvejern er spild af penge.

/Rune

Fra : Bo Thomsen

Dato : 02-08-01 21:46

> Jeg har bestemt mig for at få sat anden udstødning på, når jeg i næste uge
> skal ind til 1000 km check med min R6
"yoshimura" titanium ser godt ud og lyder rigtig fed og så kan den og et jet
kit gi ca. 10 hk'er mere på toppen
mvh
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg