Saftkoger
Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 19-09-09 08:15

Min kone mangler en saftkoger.
En der ved hvor de kan skaffes til en rimelig penge.
Har kun fundet en til over 800,- og det synes jeg er lidt rigelig.

Hilsen Matthias

Fra : Hauge

Dato : 19-09-09 08:23

Hej
Matthias H Matthiessen wrote:
> Min kone mangler en saftkoger.
> En der ved hvor de kan skaffes til en rimelig penge.
> Har kun fundet en til over 800,- og det synes jeg er lidt rigelig.

Hvis det er den type hvor den er delt i tre, dvs en gryde i bunden, en
beholder til den færdige saft i midten, og en sigte til de rå frugter i
toppen?!
Har set dem til rimelige penge (kan ikke huske prisen, men ikke nær 800 kr)
i Citti i Tyskland, og da jeg mener at du holder til i den sydlige del af
Jylland, så er der jo en god mulighed

Mvh Hauge

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 19-09-09 09:22

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kr) i Citti i Tyskland, og da jeg mener at du holder til i den sydlige del
> af Jylland, så er der jo en god mulighed

Det er lige den type hun savner.
Du har ret. Der er ikke langt til grænsen, så jeg smutter lige over til
Citti.
Hvis ikke de kan hjælpe, så prøver jeg genbrugsbutikken som Max foreslår.
Hilsen Matthias

Fra : Max

Dato : 19-09-09 08:27

Hej Matthias

> En der ved hvor de kan skaffes til en rimelig penge.

De lokale loppemarkeder og genbrugsbutikker plejer
at have dem stående til meget rimelige penge.
(30-50 kr)

--
Mvh Max