knallertkørekort
Fra : Ralph

Dato : 16-09-09 18:50

Jeg er født i 1962 og måtte derfor køre knallert som 15årig uden kørekort,
må jeg stadig det? Hvad med traktor?

--
Ralph

Fra : Hekatombe

Dato : 16-09-09 19:52

Ralph skrev:
> Jeg er født i 1962 og måtte derfor køre knallert som 15årig uden kørekort,
> må jeg stadig det?

Jeg kender ikke regler for en 15 årige fra 1962, men hvis du er over 18
år, så må du køre på en lille knallert (knallert 30) uden kørekort.
(http://www.sikkertrafik.dk/713000c)

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 16-09-09 20:48

"Hekatombe" <hecknospam@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg kender ikke regler for en 15 årige fra 1962, men hvis du er over 18
> år, så må du køre på en lille knallert (knallert 30) uden kørekort.
> (http://www.sikkertrafik.dk/713000c)

Og traktor må du køre, hvis du har traktorkørekort eller kørekort til bil.
Jeg ved så ikke om et motorcykelkørekort også giver ret til traktorkørsel?
Jeg tror det ikke.

Hilsen Matthias