Hvad kalder man.....?
Fra : Torben Brøndum

Dato : 16-09-09 19:16

Hej derude,

For min søn, der er ved at skrive stil, har jeg lovet at spørge hvad man
kalder den tingest der er midt i en dørkarm der hvor man lukker døren i og
hvor en evt. lås går ind i dvs. lige ud for håndtaget? Håber I forstår mit
spørgsmål

Håber også på hurtigt svar - tak

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Tom Andersen

Dato : 16-09-09 19:25

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor en evt. lås går ind i dvs. lige ud for håndtaget? Håber I forstår mit

Låseblik?

Tom

Fra : thl

Dato : 16-09-09 19:27

> [...]
>
> Hilsen Torben Brøndum

>Slutblik er den del af låsen, der er placeret i dørens karm, og som låsen

mvh
Thorbjørn

Fra : Martin Bak

Dato : 16-09-09 22:37

"thl" <lykkebo47@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse

Enig. Selvom det er noget vrøvl du skriver. Det er forstået alligevel, og
det er rigtigt, at slutblik er svaret.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : thl

Dato : 17-09-09 03:57

> "thl" <lykkebo47@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Enig. Selvom det er noget vrøvl du skriver. Det er forstået alligevel, og
> [...]

Vrøvlet er nu ikke mit eget påhit,- det kommer skam fra fagfolk .)

http://www.gds.ruko.dk/pubit90

mvh
Thorbjørn

Fra : Martin Bak

Dato : 19-09-09 08:11

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Vrøvlet er nu ikke mit eget påhit,- det kommer skam fra fagfolk .)
>
> http://www.gds.ruko.dk/pubit90

Der kan man se. De har vist ikke haft tekst-folk inde over, da de
formulerede den linje.

--
Martin
www.martinbak.dk/