Hotel koder ?
Fra : bosol

Dato : 12-09-09 04:18

Ved hotelbestillinger online er der en rubrik til "kode" der giver
ekstra rabat, søger man på Google kan man flere steder se disse
"koder", de fleste er udløbne. Jeg efterlyser en kode til hotel Ansgar
i Colbjørnsensgade. Kbhvn.
Hvis nogen har en kode ? så smid den her, vh Bo

Fra : OFH

Dato : 04-10-09 12:18

"bosol" <bosolengo@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Koden til Ansgar i KBH er: 586-113-01025