Suzuki DF 90
Fra : Per R

Dato : 08-09-09 11:39

Til
Gruppen,

Jeg er begyndt at se på ny påhængsmotor til min båd til næste sæson, den
gamle Evinrude 2T har nu draget sit sidste suk.

Er der derfor nogen i gruppen der har erfaring med Suzuki's DF 115 og især
den nye DF 90'er.

M.V.H.
Per

Fra : Søren

Dato : 12-09-09 10:01

"Per R" <per-ras@webnetmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> gamle Evinrude 2T har nu draget sit sidste suk.
>
> Er der derfor nogen i gruppen der har erfaring med Suzuki's DF115 og især

Jeg har en Suzuki DF115 der køre problemfrit, den har gået ca. 420timer 2004
model taget i brug 2006.
Den sidder på en Drago 570. Max 33-34 Knob, 3x14x21 - Alu · Suzuki Propel.

Cruise ca. 23-24 Knob 4100 omdr. 17-18liter pr. time. 2+2 personer
http://www.youtube.com/watch?v=169AF0Rlhi0