Spejl til værktøjskassen
Fra : Peter C

Dato : 08-09-09 08:25

Hej Gruppe

Hermed et lille tip som nogle måske kan få glæde af

Jeg har en gang imellem brug for et spejl til forskellige GDS-opgaver.
(Der kunne være at se om faldstammen er utæt bagpå hvor det ikke er muligt
at få hovedet om eller noget lignende)

Problemet er at et almindeligt spejl ikke holder længe i en værktøjskasse,
og 7, 14, 21 inden man ser sig om er det ulykke resten af livet

Jeg har fundet et "spejl" som kan holde til det hårde liv i en
værktøjskasse: En harddiskplade !

Skil en kasseret harddisk ad og tag en af pladerne til spejl. De er rigeligt
blanke til at kunne spejle, og samtidig lavet af metal så de ikke smadrer

Ideen er hermed givet videre til fri afbenyttelse

MVH Peter C:

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-09-09 04:49

On 8 Sep., 09:25, "Peter C" <pede...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> blanke til at kunne spejle, og samtidig lavet af metal så de ikke smadrer
>
> Ideen er hermed givet videre til fri afbenyttelse

Mange mange tak

Det er IMO helt klart ugens råd, hvis ikke månedens.

Jeg mangler tit et spejl, men har ikke fundet noget som er holdbart
nok.

Det har du

--
Christian

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 08-09-09 14:18

Peter C wrote:
> [...]
> blanke til at kunne spejle, og samtidig lavet af metal så de ikke smadrer
>
> Ideen er hermed givet videre til fri afbenyttelse

Det bruger jeg også
Og nu harddisken alligevel er skilt ad, så snup også de 2 magneter, så
har du et par køleskabs magneter der kan holde rigtig meget fast!
/Finn

Fra : Petersen Michael

Dato : 08-09-09 15:24

Peter C <pede_71@hotmail.com> wrote:
> Hej Gruppe
>
> Hermed et lille tip som nogle måske kan få glæde af
:

God ide

Dem, som ikke råder over en kassabel harddisk, de må til
værktøjsforhandleren, og investere i et "svejsespejl" Det er fremstillet af
en højglanspolleret stålplade..
Michael Petersen

Omme i Nyborg