Domstol eller Advokatnævn?
Fra : Kim

Dato : 07-09-09 16:02

Hej
Min advokat har efter min mening, forspildt at varetage mine økonomiske
interesser i en sag, alligevel kræver vedkommendet et betydeligt salær som
jeg ikke vil betale.
Hvis I selv skulle vælge, hvem af henholdsvis domstol eller advokatnævn
ville I have mest tillid til, kunne behandle klagesagen?

Fra : Birger.Host@gmail.co~

Dato : 16-09-09 10:32

On 7 Sep., 17:02, Kim <k...@kim.invalid> wrote:
> [...]
> Hvis I selv skulle vælge, hvem af henholdsvis domstol eller advokatnævn
> ville I have mest tillid til, kunne behandle klagesagen?

som advokat vil jeg klart anbefale advokatnævnet. Nævnet er i øvrigt
ofte hård ved egne medlemmer. Tro mig har selv prøvet at blive dømt
der.

Der skal være tilføjet klienten en værdi for at udskrive en regning.

vh Birger Høst