Per Ramsdal
Fra : N_B_DK

Dato : 04-09-09 16:16

Jeg huser ikke asylansøgerne og har ikke gjort det.

Nå, hvem fanden er det så ,der gav dem lov dem være i den kirke, hvor han
var præst.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.
http://www.sharenator.com/This_is_an_idot_of_a_year/

Fra : Jubii

Dato : 04-09-09 16:19

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg huser ikke asylansøgerne og har ikke gjort det.
>

> Nå, hvem fanden er det så ,der gav dem lov dem være i den kirke, hvor
> han var præst.

Spørg i dk.politik.

Fra : Brian H

Dato : 04-09-09 16:23

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg huser ikke asylansøgerne og har ikke gjort det.
>

> Nå, hvem fanden er det så ,der gav dem lov dem være i den kirke, hvor han
> var præst.

Hvorfor gå til røven når man kan gå til hovedet:
http://www.krak.dk/query?what=wp&search_word=per+ramsdal&geo_area=

Per Ramsdal
Rantzausgade 51
2200 København N
Tlf: 35352118

Per Ramsdal (brorson Kirke)
Rantzausgade 51
2200 København N
Tlf: 35352114

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-09-09 16:41

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in

> Nå, hvem fanden er det så ,der gav dem lov dem være i den kirke, hvor
> han var præst.

Det var så faktisk menighedsrådet der godkendte det.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 04-09-09 18:43

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> wrote in message

> Det var så faktisk menighedsrådet der godkendte det.

I realiteten besluttede de blot ikke at tilkalde politiet. Skjule dem gjorde
de ikke. Politiet vidste jo udmærket, hvor de var.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-09-09 21:09

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> wrote in

> I realiteten besluttede de blot ikke at tilkalde politiet. Skjule dem
> gjorde de ikke. Politiet vidste jo udmærket, hvor de var.

Et udemærket argument, der er næppe tale om at nogen har skjult nogen i
kirken fordi det netop var fuldt offentligt at de var der. Men det var
menighedsrådet der godkendte at de var der og ikke præsten.

Fra : Per Christoffersen

Dato : 04-09-09 19:27

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg huser ikke asylansøgerne og har ikke gjort det.
>

> Nå, hvem fanden er det så ,der gav dem lov dem være i den kirke, hvor han
> var præst.

Hvis vi skal holde os til juraen, så tilkommer det overhovedet ikke en præst
at bestemme over kirkerummet eller andre af kirkens lokaler.
Det er meninghedsrådet, der gør det.
Lov om menighedsråd §34, stk. 3.

/Per