Vacination - Vietnam ?
Fra : VHA

Dato : 04-09-09 17:02

Er der nogen der har en kvalificeret mening om det er tilrådeligt at blive
vacineret mod Japansk hjernehinde betændelse ved 2 ugers rejse i Vietnam.

Mange tak

Mvh EVH

Fra : F. Jørgensen

Dato : 05-09-09 09:57

http://www.rejsedoktor.dk/vaccinations/vietnam.154.html

--

F. Jørgensen

Fra : smileymas

Dato : 06-09-09 18:37

VHA wrote:
> [...]
> vacineret mod Japansk hjernehinde betændelse ved 2 ugers rejse i Vietnam.

Det er jo lidt af et ansvar at tage på sig,
men umiddelbart vil jeg sige oddsne er at man
ikke løber ind i den slemme sygdom. -max-