Manuel Hummingbird
Fra : John Clausen

Dato : 03-09-09 17:46

hej er der en der kan hjælpe med en manuel til en Hummingbird

techsonic indostries inc

eufaula alabama36027

Model# D-3 120

serial#2972675

det er en model fra 1993

på forhånd tak

jocl

Fra : jocl

Dato : 04-09-09 15:28

for god ordens skyld så er der sendt en forespørgsel til Hummingbird usa på
grund af at modellen er fra 1993 har man ingen ting på den.
så det skulle helst være en som lige lå inde eller kendte en med sådan en
manuel
John

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 04-09-09 18:57

"jocl" <jocl@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på grund af at modellen er fra 1993 har man ingen ting på den.
> så det skulle helst være en som lige lå inde eller kendte en med sådan en

Går ud fra at du har kikket her
(http://www.humminbird.com/support/FAQ.aspx?faqid=72)

Mvh
Leon

Fra : jocl

Dato : 10-09-09 21:37

tja nu er engelsk ikke lige mig, men jeg har haft den danske importør på
sagen, de har forhørt sig hos Humming
og på grund af årgang, har man ikke noget på den, se dette ville ikke være
muligt hvis det var rødvin,
så derfor ville jeg håbe at nogen lå inde med sådan en manuel
Mvh
John

Fra : McLudo

Dato : 13-09-09 21:19

http://www.humminbird.com/PDF/dimension3.pdf

Fra : jocl

Dato : 14-09-09 16:31

jeg takker det ligner gevaldigt den log jeg har
mvh
John